آبروی افراد و امنیت ملی توسط اهالی رسانه باید مهم شمرده شود


آبروی افراد و امنیت ملی توسط اهالی رسانه باید مهم شمرده شود

 قزوین - ایرنا - نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اصحاب رسانه در کار خود باید 2 مولفه آبرو و حیثیت افراد و امنیت و مصالح ملی را همواره سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری شامگاه یکشنبه در سری نشست های اخلاق و رسانه و در جمع خبرنگاران افزود: مقام معظم رهبری از اهمیت رسانه زیاد سخن گفته اند و این حوزه و کار در آن را بسیار مهم برشمرده اند.
آیت الله علی اسلامی با بیان اینکه این "خبر" و "پیام رسانی" بود که واقعه عاشورا را برای نسل های بعد حفظ کرد، تاکید کرد: واقعه عاشورا توسط امام حسین (ع) بنا نهاده شد اما خبر و تمامی جزئیات آن توسط امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) به عنوان پیام رسانان آن زمان منتشر شد.
امام جمعه قزوین ادامه داد: تمامی وقایع کربلا که امروز جز به جز آن در تاریخ نیز ثبت شده و امروز به ما رسیده و از آن مطلع شده‌ایم حاصل پیام رسانانی هستند که امروز از آن به خبرنگار یاد می شود.
وی با اشاره به مولفه امنیت، تصریح کرد: اخبار طبقه بندی شده باید همواره حفظ شود و از انتشار اخباری که خدای ناکرده جامعه را زیر سوال می‌برد باید برحذر باشیم.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شباهت کار خبرنگاری به رسالت انبیاء، خطاب به خبرنگاران حاضر در این نشست گفت: باید قدر فعالیت در این حوزه را بدانید و با اخبار و آگاهی بخشی به مردم زمینه ارتقای جامعه اسلامی را در همه ابعاد فراهم کنید.
در پایان این جلسه آیت الله اسلامی به پرسش خبرگاران حاضر در این نشست پاسخ داد.
۸۰۵۴*۳۹۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی