پاسخ رهبر انقلاب به نامه رمزی یکی از اسرای دربند صدام


پاسخ رهبر انقلاب به نامه رمزی یکی از اسرای دربند صدام

یکی از رزمندگان و آزاده سرافراز دربند رژیم صدام از داخل زندان‌های بعث نامه‌ای را خطاب به رهبر انقلاب اسلامی به زبان رمز نوشته و به تهران ارسال می‌کند و به دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌رسد؛ رهبر انقلاب نیز در سال 1368 پاسخ این نامه را در قالب نامه‌های خانوادگی و خصوصی صلیب سرخ برای وی ارسال می‌کنند.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای: این متن که برای اولین بار منتشر می‌شود، یکی از اسنادی است که در کتاب «حدیث ولایت سال ۱۳۶۸» آمده است؛ کتابی مشتمل بر مجموعه بیانات و مکتوبات رهبر معظم انقلاب اسلامی که به زودی از سوی موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی) در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.


متن پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رزمنده‌ اسیر ایرانی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

فرزند عزیزم نامه‌ات مژده‌ بخش و تسلّابخش بود و آن را با تشکّر و خرسندی زیارت کردم، امیدوارم دیدار خود شما هم در آینده‌ای نه چندان دور نصیب شود. شما سرافرازید به مجاهدت و صبر و ما سرافرازیم به داشتن شما. توفیق و دست یابی به رضای الهی و عزّت و کرامت دنیا و آخرت، در سایه‌ همین صبر و مجاهدت است. من آینده را روشن و مطلوب و مشمول تفضّلات الهی می بینم و خدا با ما است و شما نور چشم ماهایید. آن فقدان بزرگ سخت بود ولی همه‌ داغداران صبر کردند و مستوجب اجر خدا شدند. مجدّداً از نامه‌ شما خرسندی و تشکّرم را عرض می کنم و به همه‌ دوستان و عزیزان سلام می رسانم.

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رمزی یکی از اسرای دربند صدام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی