عملکرد مناسب قضات موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود


عملکرد مناسب قضات موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

ارومیه- ایرنا- رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: باید تمام همت خود را به کار ببندیم که با دقت به پرونده‌ها رسیدگی کنیم و از اشتباه‌ها دوری نمائیم زیرا اقدامات ارزشمند قضات موجب تقویت امید و رضایتمندی در جامعه می‌شود.

علی‌اکبر گروسی روز یکشنبه در جلسه شورای معاونان دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: در قوه قضائیه باید کار جهادی انجام دهیم و مشکلاتی مانند کمبود نیروی انسانی، افزایش پرونده‌ها و کمبود امکانات نباید مانعی در احقاق حق مردم باشد.
وی ادامه داد: قضات ما با عشق و ایثار کار می‌کنند و شب و روز ندارند و روحیه ایثار و گذشت در وجود اکثر قضات این استان وجود دارد.
وی بیان کرد: برخی مشکلات عدیده که همگی ناشی از کثرت پرونده در دادگستری هاست وجود دارد و باید با تدابیر ویژه این مشکلات یکی پس از دیگری رفع شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: کارکنان و تلاشگران استان مانند همیشه با ایثار و با تلاش جهادی به امر رسیدگی به پرونده‌ها بپردازند تا گره از مشکلات مردم باز شود.
در این جلسه دستورالعمل‌های اخیر ابلاغی مورد بررسی اعضای شورای معاونان قرار گرفت و تصمیم‌ها و تدابیر لازم برای عملیاتی کردن این دستورالعمل‌ها توسط اعضای جلسه گرفته شد.
۹‪۹۱۸/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...