آئین اختتامیه دومین همایش ملی روش های تحلیل اطلاعات برگزار شد


 آئین اختتامیه دومین همایش ملی روش های تحلیل اطلاعات برگزار شد

آئین اختتامیه دومین همایش ملی روش های تحلیل اطلاعات و جامعه اطلاعاتی کشور بعد از ظهر یکشنبه با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آئین اختتامیه دومین همایش ملی روش های تحلیل اطلاعات و جامعه اطلاعاتی کشور بعد از ظهر یکشنبه (۲۷ مرداد) با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد. «جمال عرف»، معاون سیاسی وزیر کشور در این مراسم با اشاره به ضرورت اقدامات دانش پایه در عرصه امنیت بر توسعه و ارتقاء سطح این گونه نشست های تخصصی و گردهمائی اندیش ورزان تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: موضوع روش‌های تحلیل اطلاعات یک موضوع اساسی و مهم است؛ چراکه در آن روش‌ها و تکنیک‌های تحلیل موضوعات و به نتیجه رساندن آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 آئین اختتامیه دومین همایش ملی روش های تحلیل اطلاعات برگزار شد


­­
در این همایش همچنین کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، اساتید و نخبگان علمی و دانشگاهی به بیان دیدگاه‌ها و روش‌های نوین تحلیل اطلاعات پرداختند. تجلیل از مقالات برگزیده و رونمایی از مجموعه کتاب‌های چهار جلدی مقالات همایش که حاوی مقالات برتر است از دیگر برنامه‌های دومین همایش ملی روش های تحلیل اطلاعات بود.

دومین همایش ملی روش های تحلیل اطلاعات با هدف تبیین و ارتقای روش‌های تحلیل­اطلاعات در بخش‌های رفتارهای جمعی، محیط امنیتی، کنشگران سیاسی اجتماعی و منازعات و بحران‌های منطقه‌ای و بین المللی برگزار شد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد