تهیه کننده بازی Dragon Age 4 استودیوی بایوور را ترک کرد


رسانه کلیک – آقای فرناندو ملو، تهیه کننده بازی Dragon Age 4 پس از دوازده سال فعالیت در بایوور، سرانجام این استودیو را بنا به دلایلی نامعلومی ترک کرد. نزدیک به ده سال پیش، استودیوی بایوور با ساخت آثار محبوبی همچون Mass Effect و دراگون ایج به شهرت زیادی دست یافت و در رده یکی […] نوشته تهیه کننده بازی Dragon Age 4 استودیوی بایوور را ترک کرد اولین...

رسانه کلیک – آقای فرناندو ملو، تهیه کننده بازی Dragon Age 4 پس از دوازده سال فعالیت در بایوور، سرانجام این استودیو را بنا به دلایلی نامعلومی ترک کرد.

تهیه کننده بازی Dragon Age 4 استودیوی بایوور را ترک کردتهیه کننده بازی Dragon Age 4 استودیوی بایوور را ترک کردتهیه کننده بازی Dragon Age 4 استودیوی بایوور را ترک کردتهیه کننده بازی Dragon Age 4 استودیوی بایوور را ترک کردتهیه کننده بازی Dragon Age 4 استودیوی بایوور را ترک کردتهیه کننده بازی Dragon Age 4 استودیوی بایوور را ترک کرد

نزدیک به ده سال پیش، استودیوی بایوور با ساخت آثار محبوبی همچون Mass Effect و دراگون ایج به شهرت زیادی دست یافت و در رده یکی از بهترین بازی سازان مطرح دنیا قرار گرفت. با این حال، بایوور چند سالی است که از دوران اوج خود فاصله زیادی گرفته و طی مدت اخیر به خاطر خلق بازی های ضعیفی از جمله «مس افکت اندرومدا» و Anthem، شکست بزرگی را متحمل شده است. شکستی که این استودیو را با دردسرهای زیادی روبه‌رو کرده و به نظر می رسد دوران خوبی را سپری نمی کند.

با همه این مشکلات، استودیوی بایوور همچنان به دنبال توسعه مجموعه Dragon Age و Mass Effect بوده و چندی پیش رسما عرضه نسخه بعدی این دو فرانچایز را تایید کرد. حال، شواهد امر گویای این موضوع است که فرآیند ساخت نسخه چهارم سری دراگون ایج با فراز و نشیب های گوناگونی همراه بوده و توسعه این عنوان مطابق برنامه ریزی ها پیش نمی رود. در همین راستا، آقای فرناندو ملو (Fernando Melo)، تهیه کننده بازی Dragon Age 4 در حالی که بیش از دوازده سال سابقه خدمت در بایوور را در کارنامه خود دارد، چندی پیش بنا به دلایل نامشخص از این استودیو جدا شد.

به بیان دقیق تر، فرناندو ملو ساعاتی پیش در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود با انتشار توییتی رسما از اتمام فعالیت خود در بایوور خبر داد و از سمت خود کنارگیری کرد. بر اساس ادعای ملو، او شخصا تصمیم به ترک بایوور را گرفته و پس از استراحتی کوتاه، دوباره فعالیت خود در حوزه بازی های ویدیویی را در پیش خواهد گرفت. با این حال، ملو هنوز هیچ حرفی از آینده شغلی خود به میان نزده و مشخص نیست که در سال های آتی به کدام یک از استودیوی های بازی ساز معروف ملحق خواهد شد.

تهیه کننده بازی Dragon Age 4 استودیوی بایوور را ترک کرد

تهیه کننده بازی Dragon Age 4 استودیوی بایوور را ترک کرد

آقای فرناندو ملو در این باره می گوید:

پس از دوازده سال، امروز آخرین روز فعالیت من در استودیوی بایوور است. به منظور شفاف سازی هر چه بیشتر، این تصمیم را شخصا گرفته ام.

همچنین، بد نیست بدانید که پیش از این، بن ایروینگ (Ben Irving)، تهیه کننده ارشد بازی Anthem، نیز استودیوی بایوور را ترک کرده بود. از این رو، با توجه به شکست بازی های جدید بایوور، بی شک جدایی کارگردان ها و تهیه کنندگان از استودیو بی دلیل نیست و قطعا بایوور هم اکنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

در پی این جدایی، هنوز شخص جدیدی جایگزین آقای فرناندو ملو یا همان تهیه کننده بازی Dragon Age 4 نشده است. بدیهی است که وقوع چنین اتفاق های غیرمنتظره ای، فرآیند ساخت نسخه چهارم مجموعه دراگون ایج را با مشکلاتی روبه‌رو می کند که در نهایت منجر به تاخیر در انتشار بازی خواهد شد. با این حال، باید منتظر ماند و دید که این عنوان می تواند بایوور را از بحران کنونی خارج کند و یا شاهد ثبت شکست دیگری در کارنامه این استودیو خواهیم بود.

Source: Comicbook

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو