نابغه فرشگردی ها کشف شد


نابغه فرشگردی ها کشف شد

بروز طلوعی از اعضای اصلی گروهک تازه تاسیس فرشگرد از مخالفان جمهوری اسلامی ایران نابغه بی نظیر جهان سیاست را معرفی کرد.

به گزارش جام نیوز، دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ گروه جدید سیاسی مخالف جمهوری اسلامی با نام «فَرَشگَرد» پا به میدان گذاشت. گروهی که خود را نه یک «تشکیلات» یا «حزب» سیاسی که یک «شبکه» تعریف می کرد. شبکه ای متشکل از ۴۰ نیروی سیاسی که خود را «برانداز» و دموکرات - سکولار دانسته و خواستار برپایی یک نظام لیبرال و سکولار در ایران شدند.

مهم ترین فعالیت این گروه از آغاز تاسیس، درخواست آنها از ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای اعمال فشار های حداکثری برای ایران بوده است. این درخواست در طی بیانیه ای با امضای 40 نفر از اعضای اصلی این گروه بیان شده است. تشکل سیاسی فرشگرد می گوید "جمعی از ما در دی‌ماه ۱۳۹7 نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا نوشتیم و از او خواستیم تا تحریم‌های موجود علیه ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گسترش دهد... پس از گذشت ماه ها از نگارش آن نامه، اجرایی شدن درخواست ها هنوز مورد بحث اعضای اصلی آن است.

درخواست از رئیس جمهور آمریکا برای تحقق هدف های این گروه سیاسی باعث شده است که "بهروز طلوعی" از اعضای اصلی آن دونالد ترامپ را نابغه بی نظیر بداند. همان ترامپی که در داخل آمریکا با انتقاد های بسیار و تصمیم های نادرست در جهان سیاست شناخته شده است.

نابغه فرشگردی ها کشف شد

توئیت اخیر بهروز طلوعی درباره ترامپ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است