مرسدس: در انتخاب راننده 2020 با همیلتون نیز مشورت کردیم


فرمول یک ایران – مدیر تیم مرسدس، توتو ولف تایید کرد که برای انتخاب راننده فصل 2020 این تیم در فرمول یک با لوییس همیلتون نیز مشورت کرده و نظر او راجع به این که چه کسی باید هم تیمی بعدی او باشد را جویا شده است. مرسدس هم اکنون در این مقطع از فصل در حال تصمیم گیری برای انتخاب راننده ی این تیم در فصل 2020 فرمول یک می باشد. گزینه ها والتری بوتاس و...

فرمول یک ایران – مدیر تیم مرسدس، توتو ولف تایید کرد که برای انتخاب راننده فصل 2020 این تیم در فرمول یک با لوییس همیلتون نیز مشورت کرده و نظر او راجع به این که چه کسی باید هم تیمی بعدی او باشد را جویا شده است.

مرسدس هم اکنون در این مقطع از فصل در حال تصمیم گیری برای انتخاب راننده ی این تیم در فصل 2020 فرمول یک می باشد. گزینه ها والتری بوتاس و استبان اکون می باشند. در حالی که بوتاس تا اینجا بهترین فصل خود را با مرسدس تجربه کرده اما ولف بارها در مصاحبه هایش اذعان کرده که دوست دارد برای فصل بعد اکون را در فرمول یک ببیند.

ولف گفت:

ما این گونه تصمیم ها را منحصرا بر اساس علاقه و نیاز تیم می گیریم اما لوییس سال های زیادی با ما بوده و برای ما رانندگی کرده است. بنابراین بله، من گزینه ها را به او اعلام کردم و نظر او را نیز در این باره جویا شدم. در این مورد او دقیقا با ما هم عقیده می باشد، هر دوی آن ها شایستگی هم تیمی شدن با لوییس را دارند.

در حالی که دو تیم فراری و ردبول هم اکنون راننده های جوان و سطح بالایی همانند چارلز لکلرک و مکس ورشتپن را در ترکیب خود دارند، اما مرسدس از زمان بازگشتش به مسابقات فرمول یک در سال 2010، تاکنون راننده ای کمتر از سن 25 سال را به استخدام خود در نیاورده است اما ولف ادعا می کند که هراسی از انجام این کار ندارد:

دادن فرصت به یک راننده جوان در فرمول یک موضوع خوب و جالبی است. در تاریخ معاصر فرمول یک، تنها دو راننده جوان توانستند با حضور در یک تیم برتر در آن بدرخشند: لوییس همیلتون با مک لارن و مکس ورشتپن با ردبول.

مخصوصا دومی خیلی خوب بود چرا که ابتدا در تورو روسو و سپس دو سال در ردبول به او زمان و فرصت کافی برای پیشرفت و درخشیدن داده شد. در فراری و مرسدس فشار بسیار زیادی وجود دارد اما با این حال هر دوی آن ها (بوتاس و اکون) شایسته چنین جایگاهی هستند.

مرسدس: در انتخاب راننده 2020 با همیلتون نیز مشورت کردیممرسدس: در انتخاب راننده 2020 با همیلتون نیز مشورت کردیم سباستین فتل و توتو ولف – چین 2019

ولف راجع به زمان اعلام تصمیم تیم درباره راننده ی فصل 2020 گفت:

درباره این مورد تاکنون خیلی با مطبوعات صحبت کرده ام. نمی خواهم تاریخی تعیین کنم. بگذارید بگویم که طی چند هفته آینده این تصمیم را اعلام خواهیم کرد.

ولف همچنین بار دیگر احتمال هم تیمی شدن لوییس همیلتون با فرناندو آلونسو در مرسدس را رد کرد:

بله (من این موضوع را رد می کنم)، چرا که ما نمی خواهیم داستان هایی که میان این دو در مک لارن در فصل 2007 اتفاق افتاد، دوباره پیش بیاید.

ولف اما احتمال همکاری با سباستین فتل در آینده را رد نکرد:

سباستین یکی از ارکان فراری است و خواهد بود. اما این که او در 2021 چه کاری انجام می دهد نمی دانم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قهرمان 4 دوره رقابت های فرمول یک برای مرسدس مناسب خواهد بود، گفت:

پس از فصل 2020، شرایط (برای تصمیم گیری) راحت تر و بهتر است و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو