اقامتگاه بوم گردی سنتی سروا کاشان


اقامتگاه بوم گردی سنتی سروا کاشان خانه ای باستانی با قدمت بیش از 200 سال است که طی سال های 1392 تا 1396 مرمت شده است. در نهایت این مجموعه در مهرماه سال 1396 به عنوان اقامتگاه سنتی سروا به بهره برداری رسید. اقامتگاه سروا کاشان در دو نیم طبقه بنا شده و دارای 5 […] نوشته اقامتگاه بوم گردی سنتی سروا کاشان اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای...

اقامتگاه بوم گردی سنتی سروا کاشان خانه ای باستانی با قدمت بیش از ۲۰۰ سال است که طی سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ مرمت شده است. در نهایت این مجموعه در مهرماه سال ۱۳۹۶ به عنوان اقامتگاه سنتی سروا به بهره برداری رسید. اقامتگاه سروا کاشان در دو نیم طبقه بنا شده و دارای ۵ باب اتاق با معماری سنتی است. این بنا در مساحتی ۲۳۰ متر مربعی و به شکل یک ذوزنقه قرار گرفته است. این اقامتگاه در شرق و شمال نبش کوچه است و از هر کوچه در های ورودی تعبیه شده است.قرارگیری اقامتگاه سنتی سروا در بافت سنتی شهر و دسترسی آسان به مسجد آقابزرگ و آب انبار کوشک صفی، مزیت موقعیت مکانی مناسب این اقامتگاه به شمار می آید.

به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، اتاق های سه دری، ایوان و مهتاب فاقد حمام و سرویس بهداشتی داخل اتاق هستند، برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هر اتاق به صورت ایرانی یا فرنگی در محوطه و راهرو اقامتگاه تعبیه شده است. از جمله امکانات ارائه شده در این اقامتگاه بوم گردی می توان به اینترنت نامحدود موجود در لابی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی در هر اتاق، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور و پارکینگ غیرمسقف اشاره کرد شایان ذکر است اتاق های این مجموعه نیز فاقد تلویزیون هستند. قابل توجه مهمانان گرامی، این اقامتگاه در قسمت ورودی دارای پله به سمت پایین می باشد هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۵ سال رایگان محاسبه خواهد شد .

فاصله تا بازار سنتی کاشان ۴ دقیق با ماشین
فاصله تا خانه بروجردی ها ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا حمام فین کاشان ۱۷ دقیقه با ماشین
فاصله تا قمصر کاشان ۲۹ دقیقه با ماشین
فاصله تا غار نیاسر ۴۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا روستای ابیانه ۶۰ دقیقه با ماشین

آدرس : کاشان-خیابان ملا حبیب الله شریف- گذر دروازه اصفهان-کوچه باباییها – شماره ۱۳۰

اقامتگاه بوم گردی سنتی سروا کاشان
اقامتگاه بوم گردی سنتی سروا کاشان
اقامتگاه بوم گردی سنتی سروا کاشان
اقامتگاه بوم گردی سنتی سروا کاشان
اقامتگاه بوم گردی سنتی سروا کاشان
اقامتگاه بوم گردی سنتی سروا کاشان

منابع : سروا هوس – ایران هتل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403