سردار حاجی زاده: از قدرت‌های موشکی جهان هستیم


سردار حاجی زاده: از قدرت‌های موشکی جهان هستیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر روند افزایش قدرت بازدارندگی ایران گفت: امروز در حوزه موشکی و هواپیما‌های بدون سرنشین در سطح منطقه مقام اول را داریم و جزو چند قدرت برتر موشکی در جهان هستیم.

سردار حاجی زاده: از قدرت‌های موشکی جهان هستیم

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده در حاشیه همایش مالک اشتر سپاه در جمع خبرنگاران گفت: امروز در حوزه موشکی و هواپیما‌های بدون سرنشین درسطح منطقه مقام اول را داریم و جزو چند قدرت برتر در سطح جهان هستیم. در حوزه پدافند نیز همگان قدرت ما در زمینه توانمندی ساخت رادار و موشک را در سرنگونی بزرگترین و پیشرفته‌ترین هواپیما جاسوسی آمریکا دیدند.

فرمانده هوافضای سپاه تاکید کرد: ما معتقدیم بازدارندگی و حفظ قدرت مانند حفظ تعادل در دوچرخه سواری است که اگر رکاب نزنیم از حرکت باز می‌مانیم و از دشمن عقب می‌افتیم، به همین دلیل فعالیت‌های بازدارنده ما و تلاش برای ارتقاء توانمندی‌ها شبانه روز ادامه دارد و به ملت ایران قول می‌دهیم در این حوزه دچار هیچ مشکلی نمی‌شویم.

سردار حاجی زاده در رابطه با انتخاب نیروی هوافضا به عنوان نیروی برتر سپاه اظهار داشت: موفقیت‌هایی که در مجموعه هوافضا به دست آمده و ملت ایران شاهد آن هستند به دلیل اعتماد به جوانان به دست آمده است.

فرمانده هوافضای سپاه گفت: بیش از ۷۰ درصد مدیران و فرماندهان در هوا فضای سپاه سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال دارند که ما به آن‌ها اعتماد کردیم و امروز نتیجه آن را مشاهده می‌کنیم، اگر از این الگو در دیگر بخش‌های کشور استفاده شود این جهشی که در سپاه و هوافضا سپاه امروز شاهد هستیم را در دیگر بخش‌ها نیز خواهیم داشت.

وی افزود: در هوافضا مراحل جذب و آموزش نیرو‌ها به خوبی انجام می‌شود و ما میدان را برای فعالیت جوانان به وجود آورده ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس