ناتوانی تروریست‌ها در مقابله با ایران موضوعی ثابت شده است


ناتوانی تروریست‌ها در مقابله با ایران موضوعی ثابت شده است

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ناتوانی گروهک‌های تروریستی در مقابله با ملت شجاع و متحد ایران یک موضوع ثابت‌شده از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون است.

به گزارش ایرنا، احد جمالی روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت و سالروز شهادت رجایی و باهنر در یاسوج اظهار داشت: تاکنون ۱۷ هزار نفر از قشرهای مختلف ملت ایران از سوی گروهک های تروریستی به شهادت رسیده که اغلب آنها نیز افراد نخبه و شخصیت های برجسته نظام و انقلاب بوده اند.

وی افزود: ایران اسلامی در چهار دهه اخیر بیشترین ضربه را از گروهک های تروریستی خورده اما به لطف الهی تمامی نقشه های شوم آنان علیه نظام و انقلاب بی اثر مانده و با شکست مواجه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در تمامی توطئه هایی که تاکنون علیه کشور و ملت ایران از سوی گروهک های تروریستی انجام شده ردپای نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار مشاهده می شود.

جمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: هر دوی آنها جزو شخصیت های برجسته نظام و انقلاب بودند که از سوی منافقان کوردل و با حمایت آمریکا در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ شهید شدند.

وی ابراز داشت: این ۲ شهید بهترین الگو برای دولتمردان هستند و باید نسل جوان کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیز هر چه بیشتر با ویژگی های اخلاقی آنان آشنا شوند.

جمالی گفت: برخی از مهمترین صفات حسنه شهیدان رجایی و باهنر شامل ساده زیستی، خدمت رسانی صادقانه، مخالفت با اشرافی گری، داشتن روحیه جهادی، سلامت اقتصادی و اخلاق محوری بوده است.

وی اظهار داشت: لازم است که این ویژگی های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر بیش از پیش در مسئولان اجرایی و کارکنان نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد متجلی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز با تسلیت سالروز شهادت رجایی و باهنر و محکومیت انفجار دفتر نخست وزیری از سوی منافقان در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰، گفت: ایران اسلامی با تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور بزرگترین قربانی تروریسم است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: آمریکا به عنوان داعیه دار دروغین مبارزه با تروریسم و طرفداری از حقوق بشر حامی و پرورش دهنده گروهک های تروریستی است.

وی افزود: آمریکا از گروهک های تروریستی برای پیشبرد اهداف نامشروع و توطئه های شوم خود علیه کشورها و ملت های جهان استفاده می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هشتم شهریورماه هر سال به عنوان روز ملی مبارزه با تروریسم نامگذاری شده، بیان کرد: هفته دولت فرصتی ارزنده برای تبیین هر چه بیشتر ماهیت جنایتکارانه آمریکا، شاخصه های دولت اسلامی و خدمات ارزنده نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: آمریکا با کمک ابزارهای رسانه و فضای مجازی به دنبال بازسازی چهره خبیث خود در جهان است که به لطف الهی هرگز موفق نمی شود.

وی ابراز داشت: در هفته دولت امسال و سی و هشتمین سالروز شهادت رجایی و باهنر نباید در کهگیلویه و بویراحمد تنها به برگزاری یک آئین اکتفا شود.

حجت الاسلام خاضع گفت: برخی از برنامه های پیش بینی شده به همین مناسبت در کهگیلویه و بویراحمد شامل برگزاری نشست های بصیرت افزایی با محوریت شاخصه های دولت اسلامی و کارگزاران آن، برپایی نمایشگاه عکس و اسناد، تبلیغات و فضاسازی محیطی، نصب بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد شهیدان رجایی و باهنر در مکان های عمومی و تهیه و پخش برنامه های مختلف در زمینه خدمات نظام و انقلاب در صداوسیمای مرکز استان است.

وی اظهار داشت: چهار کمیته برای اجرای بهتر این برنامه ها در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده که شامل کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته فضای مجازی با مسئولیت سپاه فتح، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی با مسئولیت صداوسیما و کمیته فرهنگی و هنری با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

حجت الاسلام خاضع افزود: ویژه برنامه بزرگداشت هفته دولت و سالروز شهادت رجایی و باهنر روز چهارشنبه ششم شهریورماه ۱۳۹۸ در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و مکان آن نیز به زودی تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟