سرمربی تیم والیبال پیام خراسان: می‌خواهم سهمیه والیبال استان را در لیگ برتر حفظ کنم


سرمربی تیم والیبال پیام خراسان: می‌خواهم سهمیه والیبال استان را در لیگ برتر حفظ کنم

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم والیبال پیام خراسان گفت: این تیم خیلی دیر و در شرایطی که همه تیم ها خرداد ماه قرارداد خود را بسته اند به بازار نقل و انتقالات وارد شده و تازه الان شروع به مذاکره کرده‌ است و با این شرایط به مدیریت باشگاه اعلام کرده ام که فقط می‌خواهم سهمیه خراسان رضوی را در لیگ برتر حفظ کنم.

اکبر خداوردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: تا یک سری بدهی‌های تیم و اختلافات استانی تکلیفش مشخص نشود من نمی‌توانم حرف خاصی بزنم و خودم می‌دانم با این مسائل، حضور خراسان در لیگ برتر والیبال قطعی نیست.

وی ادامه داد: همه از حاشیه‌های پیرامون این تیم باخبرند و تا تکلیف بدهی ها و مالکیت تیم والیبال پیام خراسان مشخص نشود هیچ‌ چیز قطعی نیست و باشگاه هنوز به ثبات کامل نرسیده است مثلا خود من با یک سری بازیکنان صحبت کرده‌ام اما تا حل نشدن مشکلات تیم در فدراسیون با کسی چیزی امضا نکرده و قراردادی نبسته‌ایم.

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان گفت: با این حال ما بیکار ننشسته‌ایم و پنجشنبه و جمعه این هفته فراخوانی برای جذب استعدادهای امید و حتی بزرگسال منتشر می‌کنیم تا از ظرفیت بومی والیبال خراسان رضوی بهره ببریم.
خداوردی افزود:من مربی هستم و تازه چند سال است کارم را شروع کرده‌ام اما به طور کلی اختلافات مالکیتی و بدهی و مسائل این چنینی به سرمربی ارتباطی ندارد و والیبال و ورزش محل رفت و آمد است یعنی یک روز من جایی کسی می‌آیم و یک روز کسی جای من را می‌گیرد.
وی اضافه کرد: آقای قوچان‌نژاد سرمربی فصل پیش تیم والیبال پیام خراسان، بزرگ من است اما ذات والیبال همین است و واقعیت دیگر هم این است که حضور من در مشهد مرحله خوبی در مربیگری است تا خودم را نشان دهم.
سرمربی تیم والیبال پیام خراسان گفت: برای حضورم در مشهد قراردادی امضا نکرده‌ام و به هر حال من برای خودم یک سری مسائلی را پیش‌بینی کرده‌ام و می‌دانم این تیم مشکلاتی دارد و با این شرایط، انتخاب عجیب و غریبی کرده ام آن هم در شرایطی که پیشنهاد دیگری هم داشتم و الان هم دارم که می‌توانم بروم اما به این تیم تعهد اخلاقی دارم.
خداوردی افزود: به مدیرعامل هم اعلام کرده ام ابتدا باید مسائل مالی، اسپانسری، مالکیت و بدهی‌ها را روشن کند و سپس وارد حوزه ثبت قرارداد شویم و این را به بازیکنانی که مذاکره هم کرده‌ایم گفته‌ام که هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست.
وی ادامه داد: بالاخره اگر قراردادی امضا شود امروز نه، پنج سال دیگر یکی باید جوابگو باشد و اتفاق بد امسال این است که امسال مدعیان لیگ برتر والیبال با مبالغی سه برابر مبالغ فصل پیش پا به لیگ می‌گذارند و در این شرایط کار ما بسیار سخت است.
سرمربی تیم والیبال پیام خراسان درباره حضور فرهاد ظریف لیبروی مشهدی در تیمش گفت: مساله خداحافظی رسمی ظریف از میادین والیبال یک مساله شخصی است و به خود ظریف مربوط است اما چیزی که به من مربوط است این است که وی برای حضور مجدد در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده است.

۲۱۲۷/۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری