کاهش 50 درصدی جابه‌جایی مستاجران مسکن در بجنورد


کاهش 50 درصدی جابه‌جایی مستاجران مسکن در بجنورد

بجنورد- ایرنا- رئیس اتحادیه مشاوران املاک بجنورد گفت: به علت افزایش اجاره‌بها در سال‌جاری، بیشتر مستاجران مسکن در این شهر از جابه‌جایی منصرف شده و شمار جابه‌جایی‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال 50 درصد کاهش یافت.

جلیل محمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشتر مستاجران مسکن در این شهر برای کاهش هزینه های مربوط به جابه جایی و نیز با توجه به افزایش قیمت ها، نسبت به تمدید قرارداد اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اجاره بهای مسکن در مقایسه با سه ماه گذشته به طور چشمگیری افزایش داشته است خاطرنشان کرد: امسال میزان اجاره بهای مسکن به طور قابل توجهی افزایش یافته است و البته این افزایش نرخ در نقاط حاشیه ای شهر بیش از هسته مرکزی است.

وی افزود: برخلاف آنچه مردم تصور دارند، میزان اجاره بهای مسکن در نقاط حاشیه ای شهر بیش از نقاط هسته مرکزی شهر افزایش یافته است و علت آن، افزایش میزان تقاضا برای مسکن در این نقاط است.

محمدازده در بخش دیگر سخنان خود درباره افزایش قیمت مسکن گفت: پایان سال ۹۷، شاهد اوج افزایش قیمت در مسکن بودیم و ابتدای امسال هم قیمت ها افزایش یافت اما از اواخر بهار امسال، با کاهش قیمت در این بازار روبه رو هستیم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک بجنورد گفت: اکنون با وجود کاهش قیمت ها، بازار مسکن راکد است و خرید و فروش انجام نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: قیمت مسکن نسبت به ماه های گذشته، ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یافته است اما خرید و فروشی انجام نمی شود و مردم انتظار کاهش بیشتر در این قیمت ها را دارند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک بجنورد گفت: به یقین با شرایط کنون، قیمت مسکن در چند ماه دیگر کاهش می یابد.

اتحادیه مشاوران املاک بجنورد، ۹۰۰ عضو دارد.

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط