عکس ؛ اتفاق عجیب در تیم لیگ یکی به خاطر صادر نشدن کارت ها


تیم رایکا که جانشین تیم خونه به خونه در لیگ یک شده است در هفته اول بازی ها در خانه و مقابل تیم داماش تن به تساوی بدون گل داد. نوشته عکس ؛ اتفاق عجیب در تیم لیگ یکی به خاطر صادر نشدن کارت ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ اتفاق عجیب در تیم لیگ یکی به خاطر صادر نشدن کارت ها

نیمکت خالی تیم رایکا در بابل
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۳
عکس ؛ اتفاق عجیب در تیم لیگ یکی به خاطر صادر نشدن کارت ها

تیم رایکا که جانشین تیم خونه به خونه در لیگ یک شده است در هفته اول بازی ها در خانه و مقابل تیم داماش تن به تساوی بدون گل داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمکت خالی رایکا در این بازی بدجوری توی ذوق می زند. کارت بازی بازیکنان جدید این تیم صادر نشده بود تا دست مهران نجفی برای نتیجه گیری و هم چنین تغییر روند بازی در جریان مسابقه خالی باشد. به نظر می رسد تیم هایی که موفق به اخذ رضایت از کمیته تعیین وضعیت نشده بودند برای هفته اول بازی ها با یک چالش بزرگ روبرو شدند. عدم صدور کارت بازی بازیکنان جدید از سوی سازمان لیگ.

به هر صورت این بازی پر افت و خیز با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت. نتیجه ای که بیشتر برای تیم میهمان راضی کننده بودی، یعنی داماش. تیمی که با خرید امتیاز کارون اروند خرمشهر وارد جدول بازی ها شده است. رایکا در شرایطی امروز پذیرای تیم داماش گیلان بود که سکوهای استادیوم شهدای هفتم تیر بابل پر نشده بود. البته این طبیعی بود. در روز اول هفته و در شرایطی که تماشاگران از خروج تیم خونه به خونه از جدول بازی ها ناراحت هستند زمان می برد که تماشاگران با رایکا ارتباط برقرار کنند.

عکس ؛ اتفاق عجیب در تیم لیگ یکی به خاطر صادر نشدن کارت ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم