خط و نشان آقای گل سابق استقلالی ها


سرمربی قشقایی می گوید تیمش مثل تمام تیم ها به دنبال صعود به لیگ برتر است. نوشته خط و نشان آقای گل سابق استقلالی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خط و نشان آقای گل سابق استقلالی ها

عنایتی: قشقایی می تواند یک شگفتی بزرگ خلق کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۰
خط و نشان آقای گل سابق استقلالی ها

سرمربی قشقایی می گوید تیمش مثل تمام تیم ها به دنبال صعود به لیگ برتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا عنایتی پیشکسوت استقلال در باره پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر مس کرمان گفت:

صد در صد بازی در هفته اول سختی های خاص خودش را دارد، مخصوصا این که با تیمی بازی داشته باشی که از لحاظ نیروی انسانی و مالی شرایط بسیار خوبی دارد. مس فصل پیش تنها تیمی بود که از قشقایی ۶ امتیاز گرفت و این پیروزی از لحاظ روانی برای ما بسیار مهم بود.

رضا عنایتی ادامه داد:

وقتی گل اول را دریافت کردیم ممکن بود کار سخت شود اما بچه ها شرایط را به خوبی مدیریت کردند و توانستند شرایط را تغییر بدهند. بچه ها با تمام توان برگشتند و این نشان می دهد می توانیم در بازی های بعدی به همین نحو جلو برویم. باید این پیروزی را همین امروز فراموش کنیم و به فکر بازی بعدی باشیم.

سرمربی قشقایی در مورد سیستم دفاع- ضدحمله تیمش در بازی با مس هم گفت:

ما برای هر بازی سیستم مخصوصی داریم. در جلسه فنی بحث می کنیم و بعد یک سیستم انتخاب می کنیم. این بازی باید دفاعی تر بازی می کردیم و خدا را شکر هم سیستم ما جواب داد.

عنایتی در پایان در مورد شانس صعود قشقایی به لیگ برتر هم می گوید:

ما هم مثل همه تیم ها برای صعود تلاش می کنیم و برای این کار باید سختی های زیادی بکشیم. فکر می کنم بچه های ما این توان را دارند که شگفتی خلق کنند و فقط باید قدر خودشان را بدانند. هواداران ما دیروز سنگ تمام گذاشتند، امیدوارم بتوانیم در ادامه بازی ها شادشان کنیم. دیشب فیلم هایی به دستم رسید که شادی خوبی در شهر و استان وجود داشت و این من را خیلی خوشحال کرد. تلاش می کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم و هواداران مان را شاد کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا