استاندار اصفهان: سلامت مردم را با هیچ چیز معامله نمی‌کنیم


استاندار اصفهان: سلامت مردم را با هیچ چیز معامله نمی‌کنیم

اصفهان-ایرنا- استاندار اصفهان با تاکید به ضرورت حفظ سلامت مردم توسط صاحبان صنایع در فرایند تولید محصولات گفت: سلامت مردم استان را با هیچ چیز معامله نمی‌کنیم.

عباس رضایی روز یکشنبه در حاشیه دیدار با صاحبان صنایع استان، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: برخی صاحبان صنایع مشکلاتی دارند که با قواعد زیست محیطی صدق نمی‌کند و این صنایع آلاینده و مُضر برای محیط زیست و آب، سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی، هوای پاک و آب سالم یکی از مسائل اصلی ما در استان است، ادامه داد: در باره صنایع تولیدی از یکسو بحث تولید و رونق آن و راه‌اندازی اشتغال در استان دارای اهمیت بوده و از سوی دیگر حفظ محیط زیست، هوا و آب سالم از اولویت‌های ما در استان است.
رضایی با بیان اینکه اصفهان، استان کم آبی است و نباید صنایع آب‌بَر داشته باشد، تصریح کرد: صنایع اصفهان باید در جهت صنایع "های‌تک" و "بایوتک" پیش‌رفته و روند کارهای تولیدی تغییر کند زیرا آب کافی برای صنایع تولیدی آب‌بَر وجود ندارد.
استاندار اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد مشکلات صاحبان صنایع استان مربوط به تسهیلات بانکی مورد نیاز، مسائل ارزی، ورود مواد اولیه، کمبود آب و آب آشامیدنی شهرک‌های صنعتی است.
رضایی اظهار داشت: البته بانک‌ها مایل به حل و فصل مشکلات مالی صنایع تولیدی هستند ولی به دلیل داشتن برخی مشکلات مالی و ارزی، دستشان در این زمینه بسته است.
وی تاکید کرد: مقررات بانکی‌ای نیز وجود دارد که نیازمند بررسی و احصاء ماهانه در تهران است تا در جهت حل آنها اقدام شود.
استاندار اصفهان در باره برنامه‌های استان در راستای حمایت از صاحبان صنایع افزود: دفاع جانانه، همه‌جانبه و مقتدرانه از فعالان عرصه تولید مهمترین برنامه ما در استان است و با کمال تمایل به مشکلات صاحبان صنایع تولیدی گوش کرده و در صورت نیاز، با مدیران استانی و کشوری به‌صورت تلفنی، مذاکره و برای رفع‌ آنها می‌ کوشیم.
استاندار اصفهان و تیم خود، عصر یکشنبه در راستای اجرای رونق تولید استان، در محل استانداری با صاحبان صنایع تولیدی، دیدار چهره به چهره داشت و به‌صورت حضوری با هر یک گفت‌وگو و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

استاندار اصفهان و تیم مربوطه، یکشنبه هر هفته با صاحبان صنایع استان، دیدار و به بررسی مشکلات آنها می‌پردازند.
۷۱۳۵/6027

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج