خداکرم ایزدپناه، سرپرست شاهین بوشهر: اگر زهیوی مصدوم نباشد، با او قرارداد امضا می‌کنیم؛ باید ورزشگاه شهید مهدوی را به بازی با سپاهان برسانیم


خداکرم ایزدپناه، سرپرست شاهین بوشهر: اگر زهیوی مصدوم نباشد، با او قرارداد امضا می‌کنیم؛ باید ورزشگاه شهید مهدوی را به بازی با سپاهان برسانیم

شاهین به دنبال جذب دو بازیکن سابق استقلال خوزستان است.

طرفداری- خداکرم ایزدپناه، سرپرست تیم فوتبال شاهین می گوید گیت‌های ورزشگاه شهید مهدوی، فردا (دوشنبه) نصب می‌شود.

خداکرم ایزدپناه، سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

کارها در حال انجام است تا ورزشگاه آماده بازی‌ها شود. ورزشگاه شهید مهدوی مشکل نور دارد که این مسئله تا امشب (یکشنبه) حل می‌شود. گیت‌های ورزشگاه هم رسیده است و فردا نصب می‌شود. کار شماره‌گذاری صندلی‌ها و نصب دوربین‌ها هم انجام شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد فروش بلیت به صورت الکترونیکی تصریح کرد:

به زودی به تهران می‌آییم تا قرارداد سامانه بلیت‌فروشی الکترونیکی را ببندیم. ما باید ورزشگاه شهید مهدوی را به بازی روز جمعه برابر سپاهان برسانیم، چون مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به سعید فتاحی قول داده است که تمام کارها تا دوشنبه انجام شوند.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر درباره جذب رحیم زهیوی و دانیال ماهینی هم به تسنیم گفت:

قرار شد زهیوی را به تست‌های پزشکی بفرستیم تا مطمئن شویم مصدومیتی ندارد. اگر زهیوی مصدومیت نداشت، با او قرارداد امضا می‌کنیم. همچنین منتظریم سربازی ماهینی به پایان برسد تا کارهای مربوط به جذب او را انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق