312 کیلومتر بر ساعت، حداکثر سرعت کوروت C8


312 کیلومتر بر ساعت، حداکثر سرعت کوروت C8

شورلت تأیید کرده است که نسخهٔ پایهٔ نسل جدید کوروت می‌تواند به حداکثر سرعت 312 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این در حالی است که به‌تازگی قیمت دقیق این سوپراسپرت جدید آمریکایی هم اعلام شده است. همان‌طور که وعده داده شده بود و انتظار می‌رفت، قیمت کوروت C8 از 59,995 دلار آغاز می‌شود. با... The post 312 کیلومتر بر ساعت، حداکثر سرعت کوروت C8...

شورلت تأیید کرده است که نسخهٔ پایهٔ نسل جدید کوروت می‌تواند به حداکثر سرعت 312 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این در حالی است که به‌تازگی قیمت دقیق این سوپراسپرت جدید آمریکایی هم اعلام شده است. همان‌طور که وعده داده شده بود و انتظار می‌رفت، قیمت کوروت C8 از 59,995 دلار آغاز می‌شود. با پرداخت این مبلغ، خریداران مالک سوپراسپرت موتور وسطی خواهند شد که می‌تواند به سرعت 320 کیلومتر بر ساعت نزدیک شود. هرچند چنین سرعتی برای خودرویی با قیمتی زیر 60 هزار دلار واقعاً چشمگیر است اما خریداران اگر به دنبال بهترین هندلینگ و عملکرد پیست هستند، بهتر است پکیج پرفورمنس Z51 را سفارش دهند.

312 کیلومتر بر ساعت، حداکثر سرعت کوروت C8

این پکیج که با پرداخت 5 هزار دلار برای تمامی تیپ‌های کوروت قابل سفارش است، شامل سیستم اگزوز عملکردی، سیستم تعلیق عملکردی، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، ترمزهای بزرگ‌تر، لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت 4S و بهبود خنک‌کنندگی می‌شود. این پکیج همچنین یک اسپلیتر جلو و بال عقب را هم به همراه دارد که باهم 180 کیلوگرم داون‌فورس بیشتری تولید می‌کنند. این ویژگی موجب بهبود هندلینگ خودرو می‌شود اما حداکثر سرعت کوروت را به 296 کیلومتر بر ساعت کاهش می‌دهد. البته این سرعت هنوز هم برای خیابان‌ها و تقریباً همهٔ پیست‌های ایالات‌متحده بیش‌ازاندازهٔ موردنیاز است.

312 کیلومتر بر ساعت، حداکثر سرعت کوروت C8

تمامی تیپ‌های کوروت C8 استینگری به یک پیشرانهٔ 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی مجهز هستند که 490 اسب بخار قدرت و 630 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در صورت سفارش سیستم اگزوز عملکردی با قیمت 1195 دلار اما این اعداد به 495 اسب بخار قدرت و 637 نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا می‌کند. نیروی موتور توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند و کوروت C8 را در کمتر از 3 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید