ثبت ماهانه بیش از ٣١ هزار درخواست پشتیبانی در سامانه‌ تهران من


ثبت ماهانه بیش از ٣١ هزار درخواست پشتیبانی در سامانه‌ تهران من

معاون شهردار تهران از کاهش آمار تخلف پلاک مخدوشی در ورودی‌های غیرمجاز به محدوده‌های ترافیکی خبر داد و گفت: تمام دوربین‌های داخل محدوده‌های ترافیکی مجهز به سامانه پلاک‌خوان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن پورسیدآقایی در مراسم افتتاحیه مرکز تماس و پاسخگویی«تهران من»، هدف از راه‌اندازی این مرکز را رویکرد پاسخگویی همه‌جانبه و شبانه‌روزی به شهروندان تهران عنوان کرد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه خدمات طرح ترافیک و عوارض خودرو و پارک حاشیه‌ای و خرید بلیت مترو و اتوبوس از طریق سامانه‌ تهران من در دسترس شهروندان قرارگرفته است، بر ضرورت پاسخگویی به مسائل و موضوعات مطرح‌شده از سوی شهروندان تاکید کرد و گفت: تاکنون بالغ بر یک‌میلیون و ٥٨٠ هزار تماس شهروندان از طریق این سامانه (تماس با شماره تلفن ۱۳۷ داخلی ۵) پاسخ داده‌شده است.

پورسیدآقایی با بیان اینکه ٢٤ باجه در سه شیفت از طریق این سامانه پاسخگوی شهروندان هستند، تصریح کرد: آن دسته از شهروندانی که نسبت به فهرست تردد خود در محدوده‌های ترافیکی اعتراضی دارند می‌توانند از طریق سامانه‌ی «تهران من» نسبت به ثبت اعتراض خود در بخش پشتیبانی اقدام کنند.

معاون شهردار تهران اظهار داشت: در طول تیرماه ٣١ هزار و ٧١٣ درخواست پشتیبانی در این سامانه ثبت‌شده که حدود ٣٠ درصد آن اعتراض به عدم همخوانی پلاک بوده است که به‌فوریت از طریق اپراتورهای سامانه پاسخ‌داده‌شده و چنانچه عدم همخوانی پلاک صحت داشته باشد نسبت به رفع تخلف اقدام می‌شود.

پورسیدآقایی در ادامه از کاهش آمار تخلف پلاک مخدوشی در ورودی‌های غیرمجاز به محدوده‌های ترافیکی خبر داد و گفت: اکنون علاوه بر دوربین‌های ورودی و خروجی محدوده‌های ترافیکی، دوربین‌های ثبت تخلفات داخل محدوده نیز به سامانه پلاک‌خوان تجهیز شده‌اند. اینکه برخی از شهروندان تصور می‌کنند با مخدوش کردن پلاک خودرو از دوربین ورود به محدوده گذشته‌اند، تصور اشتباهی است چرا که علاوه و بر دوربین‌های معابر خروجی، دوربین‌های ثبت تخلفات داخل محدوده نیز به سامانه پلاک‌خوان تجهیز شده‌اند.

راه‌اندازی سامانه چت‌بات در شهرداری تهران؛ به‌زودی

در ادامه محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران از راه‌اندازی سامانه چت‌بات در شهرداری تهران خبر داد و گفت: به‌زودی، سیستم هوشمند پاسخگویی به شهروندان نیز به سامانه «تهران من» متصل و راه‌اندازی خواهد شد.

فرجود به راه‌اندازی سامانه‌ی موقعیت‌یابی تماس‌گیرنده در سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران نیز اشاره کرد و گفت: با عنایت به‌ نیاز برخی تماس‌های امدادی به سیستم موقعیت‌یاب، این سامانه نیز با هماهنگی دولت مورداستفاده قرار خواهد گرفت.


به گزارش خبرگزاری مهر، محسن پورسیدآقایی در مراسم افتتاحیه مرکز تماس و پاسخگویی«تهران من»، هدف از راه‌اندازی این مرکز را رویکرد پاسخگویی همه‌جانبه و شبانه‌روزی به شهروندان تهران عنوان کرد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه خدمات طرح ترافیک و عوارض خودرو و پارک حاشیه‌ای و خرید بلیت مترو و اتوبوس از طریق سامانه‌ تهران من در دسترس شهروندان قرارگرفته است، بر ضرورت پاسخگویی به مسائل و موضوعات مطرح‌شده از سوی شهروندان تاکید کرد و گفت: تاکنون بالغ بر یک‌میلیون و ٥٨٠ هزار تماس شهروندان از طریق این سامانه (تماس با شماره تلفن ۱۳۷ داخلی ۵) پاسخ داده‌شده است.

پورسیدآقایی با بیان اینکه ٢٤ باجه در سه شیفت از طریق این سامانه پاسخگوی شهروندان هستند، تصریح کرد: آن دسته از شهروندانی که نسبت به فهرست تردد خود در محدوده‌های ترافیکی اعتراضی دارند می‌توانند از طریق سامانه‌ی «تهران من» نسبت به ثبت اعتراض خود در بخش پشتیبانی اقدام کنند.

معاون شهردار تهران اظهار داشت: در طول تیرماه ٣١ هزار و ٧١٣ درخواست پشتیبانی در این سامانه ثبت‌شده که حدود ٣٠ درصد آن اعتراض به عدم همخوانی پلاک بوده است که به‌فوریت از طریق اپراتورهای سامانه پاسخ‌داده‌شده و چنانچه عدم همخوانی پلاک صحت داشته باشد نسبت به رفع تخلف اقدام می‌شود.

پورسیدآقایی در ادامه از کاهش آمار تخلف پلاک مخدوشی در ورودی‌های غیرمجاز به محدوده‌های ترافیکی خبر داد و گفت: اکنون علاوه بر دوربین‌های ورودی و خروجی محدوده‌های ترافیکی، دوربین‌های ثبت تخلفات داخل محدوده نیز به سامانه پلاک‌خوان تجهیز شده‌اند. اینکه برخی از شهروندان تصور می‌کنند با مخدوش کردن پلاک خودرو از دوربین ورود به محدوده گذشته‌اند، تصور اشتباهی است چرا که علاوه و بر دوربین‌های معابر خروجی، دوربین‌های ثبت تخلفات داخل محدوده نیز به سامانه پلاک‌خوان تجهیز شده‌اند.

راه‌اندازی سامانه چت‌بات در شهرداری تهران؛ به‌زودی

در ادامه محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران از راه‌اندازی سامانه چت‌بات در شهرداری تهران خبر داد و گفت: به‌زودی، سیستم هوشمند پاسخگویی به شهروندان نیز به سامانه «تهران من» متصل و راه‌اندازی خواهد شد.

فرجود به راه‌اندازی سامانه‌ی موقعیت‌یابی تماس‌گیرنده در سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران نیز اشاره کرد و گفت: با عنایت به‌ نیاز برخی تماس‌های امدادی به سیستم موقعیت‌یاب، این سامانه نیز با هماهنگی دولت مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4695924

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در