ساخت خوابگاه 400 نفری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آغاز شد


ساخت خوابگاه 400 نفری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- ایرنا- معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز ساخت خوابگاه 400 نفری این دانشگاه در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: برای ساخت این خوابگاه 20 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دکتر محمدرضا غلامی روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های استان، تعداد خوابگاه های ملکی این دانشگاه را اکنون پنج خوابگاه با یک هزار و ۷۰۰ نفر ظرفیت ذکر کرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ۳۵ سال پیش تاکنون خوابگاه نساخته است، گفت: میانگین سنی ساختمان های خوابگاهی این دانشگاه ۳۵ سال است.
وی اعلام کرد در ۲ سال گذشته بیش از پنج میلیارد تومان برای تعمیرات ساختمان خوابگاه ها و تاسیسات آنها هزینه شده و اکنون همه خوابگاه ها نوسازی و بازسازی شده است.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه تعداد دانشجویان این دانشگاه را بیش از پنج هزار نفر اعلام کرد و گفت: این معاونت در بخش های نقلیه، تغذیه، رفاه، خوابگاه و فعالیت های فرهنگی و ورزشی به این دانشجویان خدمات ارایه می دهد.
به گفته غلامی، روزانه سه هزار پرس غذا بین دانشجویان توزیع می شود و سال گذشته‌ بابت غذا چهار میلیارد تومان هزینه شد و امسال هفت میلیارد تومان هزینه خواهد شد.
او به فعالیت ۲۹ کانون دانشجویی و ۲۸ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: اکنون ۱۸ نشریه دانشجویی و هشت نشریه کارمندی در این معاونت منتشر می شود.
۳۰۳۳/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد