اقامتگاه بوم گردی پهلوی اصفهان


اقامتگاه بوم گردی پهلوی اصفهان یکی از خانه های قدیمی اصفهان در محله تاریخی آتشگاه است . خانه پهلوی با قدمت 100 ساله در زمینی به مساحت 300 منر و زیربنای 170 منر مربع به صورت همکف بنا شده است. این اقامتگاه 4 باب اتاق دارد و میتواند پذیرای 15 میهمان باشد . اتاق های […] نوشته اقامتگاه بوم گردی پهلوی اصفهان اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای...

اقامتگاه بوم گردی پهلوی اصفهان یکی از خانه های قدیمی اصفهان در محله تاریخی آتشگاه است . خانه پهلوی با قدمت ۱۰۰ ساله در زمینی به مساحت ۳۰۰ منر و زیربنای ۱۷۰ منر مربع به صورت همکف بنا شده است. این اقامتگاه ۴ باب اتاق دارد و میتواند پذیرای ۱۵ میهمان باشد . اتاق های پهلوی به صورت کاملا سنتی با المان های قدیمی و بومی اصفهان مانند ظروف سفالی ، پشتی های مخملی و …. تجهیز شده اند . خانه پهلوی حیاط بزرگ و سرسبزی با یک حوض فیروزه فام کوچک و باغچه های گلکاری شده دارد که از داخل اتاق ها میتواند آن را دید .

همچنین :اتاق های اقامتگاه پهلوی کف خواب هستند .سرویس بهداشتی برای همه اتاق ها مشترک می باشد .یک آشپزخانه کوچک برای استفاده میهمانان خانه در نظر گرفته شده است .مکان اقامتگاه بر روی نقشه تقریبی می باشد .این خانه بیشتر به صورت دربست رزرو میشود .این خانه علاوه بر تمامی امکانات دارای یک چایخانه داخل حیاط است که فرصت مناسبی را برای سرو غذا با دوستان فراهم میکند . خانه پهلوی امکان پوشیدن لباس های قاجاری و لری را برای میهمانان خویش فراهم کرده تا در ثبت لحظات شیرین ایشان شریک باشند .با اقامت در اقامتگاه پهلوی دسترسی آسانی به منارجنبان و کوه آتشگاه خواهید داشت همچنین میتوانید از دیگر جاذبه های گردشگری اصفهان مانند سی و سه پل ، سایت گردشگری نقش جهان ، … نیز دیدن کنید.

آدرس : اصفهان ، خیابان آتشگاه ، داخل خیابان آتشگاه ، دو کیلومتر داخل ، کوچه ۵۵

اقامتگاه بوم گردی پهلوی اصفهان
اقامتگاه بوم گردی پهلوی اصفهان
اقامتگاه بوم گردی پهلوی اصفهان
اقامتگاه بوم گردی پهلوی اصفهان

منبع : پارمین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید