طبیعت بکر شیروان باید به گردشگران شناسانده شود


طبیعت بکر شیروان باید به گردشگران شناسانده شود

بجنورد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شیروان گفت: این شهرستان دارای طبیعت بکر و ناشناخته است که معرفی آن نیازمند هم‌افزایی دستگاه های اجرایی است.

به گزاش ایرنا، صمد ایزانلو روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات خدمات سفر شیروان گفت: برای شناسایی هر چه بیشتر مناطق طبیعی و تاریخی شهرستان نیازمند گسترش مناطق بوم گردی هستیم زیراکه در سال های اخیر استقبال گردشگران خارجی از این مناطق خوب بوده است.

وی با بیان اینکه دولت با تسهیلاتی که پرداخت کرده اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است اظهار داشت: باید از ظرفیت گردشگری روستایی استفاده بهینه کرد.

وی گفت: برای افزایش ماندگاری گردشگران باید اقدامات زیربنایی و فرهنگی انجام شود که در این راستا عرضه تولیدات سنتی و صنایع دستی و سایر محصولات تولید شده محلی می تواند به این امر کمک کند.

ایزانلو افزود: باید بکوشیم تا با تبلیغات صحیح و گسترده در خصوص جاذبه های گردشگری این شهرستان زمینه ماندگاری مسافران و زائرین در این منطقه را فراهم آوریم.

رییس اداره میراث فرهنگیٰ صنایع دستی و گردشگری شیروان گفت: در ایام نوروز همه کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر تلاش کردند تا خدمات خوبی به گردشگران و مهمانان داده شود که همکاری و همراهی آنان در این زمینه قابل تقدیر است.

فرنوش راهدار اظهار داشت: امید است بتوان با برنامه ریزی مناسب و رفع نواقصات و همکاری همه کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر، برخی نواقص موجود را برطرف و خدمات بهتری به مسافران و گردشگران ارائه داد.

شهرستان شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که دارای ۶ روستای هدف گردشگری است.

تاکنون ۵۵ اثر تاریخی در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

۷۱۸۶/ ۶۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !