معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری خراسان شمالی توسط 100 هنرمند


معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری خراسان شمالی توسط 100 هنرمند

بجنورد- ایرنا- همزمان با ایام دهه امامت و ولایت 100 هنرمند خراسان شمالی در برنامه شب‌های فرهنگی و هنری ظرفیت ها و توانمندی‌های شهرستان‌های استان را در این بخش ها ارائه دادند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این برنامه به مدت پنج شب در محل پارک شهربازی بجنورد برگزار شد.

ابوالحسن حیدری افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هر شب هنرمندان یک تا دو شهرستان استان به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری پرداختند.

وی استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان شهرستان ها را از مهمترین اهداف این برنامه ها اعلام کرد و گفت: در این برنامه قابلیت های فرهنگی، آیین ها و موسیقی و شعر شهرستان ها توسط هنرمندان آنها به مردم ارائه شد.

حیدری یادآور شد: اجرای موسیقی در قالب های مختلف تک نوازی، دف نوازی، موسیقی تلفیقی و پاپ و سایر برنامه های فرهنگی و هنری از جمله اجراهای این شب ها بوده است.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم از این برنامه ها، خاطرنشان کرد: هر شب افزون بر ۵۰۰ نفر به تماشای برنامه های این شب ها آمدند.

به گزارش ایرنا؛ برنامه های شب های فرهنگی و هنری خراسان شمالی از ٢٣ تا ٢٧ مرداد ماه هر شب ساعت ٢١ تا ٢٢ و ٣٠ دقیقه با هنرنمایی هنرمندان سراسر استان در پارک شهربازی بجنورد برگزار شد.

ط/۶۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق