تیم ملی فوتبال پیشکسوتان کشورمان در اردبیل بازی می‌کند


تیم ملی فوتبال پیشکسوتان کشورمان در اردبیل بازی می‌کند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از انجام بازی دوستانه بین تیم ملی فوتبال پیشکسوتان کشور با تیم فوتبال پیشکسوتان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا، بهرام آقاخانی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان کشور به استان اردبیل گفت: تیم ملی فوتبال پیشکسوتان کشورمان همچنین با تیم شهرستان کوثر نیز بازی دوستانه‌ای برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این بازی دوستانه در روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه و روز جمعه یکم شهریور ماه برگزار خواهد شد،افزود: ملی پوشان تیم های استقلال و پرسپولیس هم در این بازی حضور خواهند داشت.

وی با تقدیر از حمایت های همه جانبه استاندار اردبیل اظهار داشت: مقام عالی استان از تمامی برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان برای توسعه و رشد ورزش و ایجاد نشاط در بین جوانان حمایت می کند.

مشاور امور بین‌الملل استاندار اردبیل هم در این جلسه گفت: برگزاری مسابقات ورزشی علاوه بر توسعه و رشد ورزش در میان جوانان و نوجوانان باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می شود که برای همین برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ملی، بین المللی و حتی دوجانبه با کشورهای همسایه در استان باید بیش از پیش توسعه یابد.

حسن عظیم زاده افزود: هماهنگی لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی با تیم های کشورهای همسایه از جمله ترکیه و جمهوری آذربایجان انجام می شود.

وی با بیان اینکه باید از توانمندی های مالی فرزندان این خطه برای حمایت از ورزش و اسپانسری تیم های استانی نهایت استفاده را کرد، اظهار داشت: استان اردبیل ورزشکاران نام آوری به جامعه ورزش معرفی کرده و افراد توانمند و علاقمند برای توسعه ورزش استان و حمایت از ورزش های قهرمانی وجود دارد.

۶۱۳۰/۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی