خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق افزایش یافت


خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق افزایش یافت

اردبیل_ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، خدمات غیرحضوری این شرکت بطور قابل توجهی افزایش یافته است.

مسعود عباسی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به عملیاتی کردن چندین خدمت الکترونیکی جدید از جمله حذف قبض‌های کاغذی برق و ارسال صورت حساب دوره کارکرد کنتورهای برق با استفاده پیامک از طریق تلفن همراه در سال‌ جاری اقدام کرده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر خدماتی هم‌چون درخواست پیگیری انشعاب، رؤیت قبوض، تغییر نام، پرداخت هزینه انشعاب ، افزایش و کاهش قدرت انشعاب با همکاری دفتر ای،سی ،تی و دفتر فروش و خدمات مشترکین ارایه می شود .

وی با اشاره به اینکه امروز بیشترین تمرکز شرکت بر افزایش قابلیت اطمینان داده‌ها و حفظ پایگاه داده‌ای و عمل به پدافند غیر عامل است، اضافه کرد: در راستای اهداف تعیین شده، شرکت اقداماتی مناسبی را انجام داده تا در صورت بروز حادثه و آسیب در هر یک از پایگاه‌ها، اطلاعات در سریعترین زمان ممکن بازیابی و مورد استفاده قرارگیرد

عباسی بیان کرد: همچنین برای حفظ امنیت اطلاعات، اکثر سرورهای خود را به صورت مجازی طرح‌ریزی کرده‌ایم تا قابلیت اطمینان استفاده از سیستم‌ها را بطور محسوس و قابل توجهی افزایش دهیم .

وی در خصوص مشکل افت فشار،قطعی مکرر و نوسان برق در بخش خورش رستم خلخال گفت:در تلاش هستیم با با احداث و راه اندازی یک پست ۶۳ کیلوولتی در این منطقه به مشکل قطعی ونوسان برق دراین بخش پایان دهیم .

او اظهار کرد:در حال حاضر برای تامین برق ۴۰ هزارو ۳۵۲ مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در شهرستان خلخال ۲ خط ۶۴۴ کیلومتر و ۶۵۸ کیلومتری شبکه هوایی فشار قوی ۳۵۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط با یک پست ۶۳ کیلوولتی احداث شده وبا تکمیل و بهره برداری از پست ۲۳۰ کیلو ولتی در حال احداث شهر خلخال ضمن افزایش ضریب ایمنی و پایدار برق منطقه ، انرژی مورد نیاز واحدهای صنعتی بزرگ این شهرستان بیش از اندازه نیاز صنایع تامین خواهد شد.

۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه 31 فروردین + فیلم