خشم و خروش ملت فلسطین برسر اشغالگران خالی خواهد شد


خشم و خروش ملت فلسطین برسر اشغالگران خالی خواهد شد

عبداللطیف قانوع: سکوت و ناتوانی جامعه بین الملل، رژیم صهیونیستی را تشویق می‌کند که به محاصره نوار غزه ادامه دهد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، ­سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد فشاری که ملت فلسطین تحمل می‌کند و همچنین خشم و خروش آن‌ها سرانجام برسر اشغالگران خالی خواهد شد.
«عبداللطیف قانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: در صورتیکه رژیم اشغالگر صهیونیست از محاصره نوار غزه دست برندارد و جنایات و تروریسم منظم خود و حملات پیاپی به مسجد الاقصی را متوقف نکند، خشم وفشاری که ملت فلسطین متحمل می‌شود، در نهایت برسر اشغالگران خالی خواهد شد.
قانوع اظهار داشت: رژیم اشغالگر صهیونیست با استفاده از قدرت بیش از حد خود به ارتکاب جنایات منظم در حق ساکنان فلسطین و جوانان انقلابی آن که در مقابل محاصره، ظلم و تروریسم در قدس اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه ایستاده اند، ادامه می‌دهد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه این مطلب افزود: جنایت زشتی که اخیرا اشغالگران با به شهادت رساندن و زخمی کردن ۴ تن از جوانان انقلابی فلسطین مرتکب شدند، نشان از رفتار وحشیانه آن‌ها با فرزندان ملت فلسطین است.
قانوع خاطر نشان کرد: سکوت و ناتوانی جامعه بین الملل، رژیم صهیونیستی را تشویق می‌کند که به محاصره نوار غزه ادامه دهد و جنایات و نقض‌های بیشتری مرتکب شود که با قوانین بین المللی و انسان دوستانه در تضاد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول