بندرانزلی میزبان نخستین مرحله مسابقات شنا لیگ آب‌های آزاد


بندرانزلی میزبان نخستین مرحله مسابقات شنا لیگ آب‌های آزاد

رشت - ایرنا - نخستین مرحله مسابقات شنای لیگ آب های آزاد کشور تحت عنوان جام خزر به میزبانی بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها ۶۵ ورزشکار از ۱۰ استان حضور داشتند.

حمید رضا قهرمانی با اشاره به رقابت ورزشکاران در دو مسافت سه و پنج کیلومتر در دریای خزر افزود:این مسابقات در دو گروه سنی زیر ۲۰ سال و بالای ۲۰ سال برگزار شد .

وی خاطرنشان کرد:رده سنی زیر ۲۰ سال مسافت سه کیلومتری را شنا کردند و ورزشکاران بالای ۲۰ سال در مسافت پنج کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

قهرمانی یادآور شد: در پایان این دوره از رقابت ها و در رده سنی بالای ۲۰ سال، رامتین کاظمی از گیلان مقام نخست، محمد سجاد رحیمی فرد از همدان مقام دوم و اکبر رنجکش از گیلان به مقام سوم دست یافتند و در رده سنی بالای ۲۰ سال نیز احسان نژادحسین از بوشهر، علی کرد نائیج از مازندران و محمد مهمان نواز از بوشهر توانستند به ترتیب مقام اول تا سوم این گروه سنی را از آن خود کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی افزود: مرحله دوم این دوره از مسابقات در دریاچه زیوار در استان کردستان و مرحله سوم آن نیز در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

۷۴۷۱/۲۰۰۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس