پایش ایمنی پاساژهای کلانشهر رشت


پایش ایمنی پاساژهای کلانشهر رشت

رشت - ایرنا - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: پاساژهای پله برقی، صادقی، گل‌ها و عاطفی در این کلانشهر، توسط کارشناسان حوزه پیشگیری این سازمان مورد ارزیابی و پایش ایمنی قرار گرفت.

بابک رمضانی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزیابی و پایش پاساژهای یاد شده در راستای اجرای تبصره ذیل بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ ها و بر اساس صدور مجوز توسط معاون دادستان عمومی و انقلاب رشت برای شهرداری به منظور ارزیابی و پایش ایمنی و احصاء نواقص از حیث حریق احتمالی در اماکن عمومی اعم از مراکز تجاری، درمانی، آموزشی و اداری و با هدف کاهش ریسک آتش سوزی ها انجام شده است.

وی اظهار داشت: کارشناسان واحد پیشگیری و نظارت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت پس از هماهنگی با مالکان پاساژهای یاد شده از آن مکان ها بازدید و پس از احصای نواقص حریق و حوادث احتمالی، ضرورت رفع نارسایی های موجود در مدت ۴۵ روز ابلاغ شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت خاطر نشان کرد: با توجه به بالا بودن ریسک آتش سوزی در چنین اماکنی، انتظار است تا مالکان و متولیان آن نسبت به انجام وظایف قانونی خود برای رفع کاستی های ایمنی و صیانت از جان و مال افراد و سرمایه های ملی اقدام کنند.

پیش از این پاساژ قدیری و شیک در بازار بزرگ کلانشهر رشت مورد ارزیابی و پایش ایمنی قرار گرفت و نارسایی ها و ناایمنی های این پاساژها به مالکان آنها ابلاغ شد.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶ / ۲۰۰۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا