غرق شدن جوان 18 ساله در رودخانه کشکان پلدختر


غرق شدن جوان 18 ساله در رودخانه کشکان پلدختر

خرم آباد - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: جوان 18 ساله در رودخانه کشکان این شهرستان غرق شد.

آیت فرخ پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا ، اظهار کرد: طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری پلدختر گزارش غرق شدن جوانی ۱۸ ساله اهل و ساکن روستای سراب حمام از توابع شهرستان پلدختر در رودخانه کشکان اطلاع

رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات به سرعت ۲ اکیپ از آتش نشانان شهرداری پلدختر را به محل گزارش شده واقع در پیچ ملاوی اعزام و بلافاصله اقدام به گشت زنی در این محدوده کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدخترگفت: این جوان که امیررضا جودکی نام داشت برای شنا به رودخانه کشکان در محدوده روستای ملاوی رفته بود که به علت ناآشنایی با فنون شنا غرق شد و جان خود را از دست داد .

وی افزود: جسد این جوان توسط غواصان سازمان آتش نشانی شهرداری پلدختر از آب خارج و به سردخانه بیمارستان امام خمینی (ره)این شهر انتقال یافت.

فرخ پور به شهروندان توصیه کرد: به دلیل عدم نصب تابلوهای هشدار دهنده و خطر غرق شدن در رودخانه کشکان از شنا کردن در مکان های پر خطر برای گذراندن اوقات فراغت خودداری کنند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

/۶۰۶۰/۷۲۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان