چارلز لکلرک: پوشیدن لباس فراری فشار بالایی وارد می کند


فرمول یک ایران – چارلز لکلرک راننده تیم اسکودریا فراری طی مصاحبه ای بیان کرد فشاری که در تیمی مثل فراری وارد می شود بسیار بیشتر از تیم های کوچک بوده و کارهایی زیادی باید انجام دهد تا از پس این ماموریت بربیاید اما تاکید کرد که اکنون فشاری را متوجه خود نمی داند. بعد از حضور در فرمول 2 و سپس تیم سائوبر در فرمول یک سرانجام راننده موناکویی به تیم...

فرمول یک ایرانچارلز لکلرک راننده تیم اسکودریا فراری طی مصاحبه ای بیان کرد فشاری که در تیمی مثل فراری وارد می شود بسیار بیشتر از تیم های کوچک بوده و کارهایی زیادی باید انجام دهد تا از پس این ماموریت بربیاید اما تاکید کرد که اکنون فشاری را متوجه خود نمی داند.

بعد از حضور در فرمول ۲ و سپس تیم سائوبر در فرمول یک سرانجام راننده موناکویی به تیم فراری منتقل شد. بعضی رانندگان بعد از حضور در تیمی مثل فراری خود را گم کرده و در این دریا غرق می شوند اما بعضی ها مانند چارلز شنا کردن را آموخته اند و خود را می توانند به ساحل برسانند.

چارلز لکلرک: پوشیدن لباس فراری فشار بالایی وارد می کندچارلز لکلرک: پوشیدن لباس فراری فشار بالایی وارد می کند مکس ورشتپن و چارلز لکلرک – اتریش 2019

او بعد از ۱۲ مسابقه توانسته چهار سکو کسب کند و تنها ۲۴ امتیاز پشت سر هم تیمی خود است. با وجود چالش هایی که انتقال از یک تیم کوچک به بزرگ دارد اما او احساس راحتی می کند. لکلرک گفت:

انتقال به تیم فراری آرزوی من بود.

اینجا هیچ احساس فشاری نمیکنم و کارهای زیادی است که باید انجام دهم. وقتی به چنین تیمی می آیید باید به سختی کار کنید، باید بتوانید آدم های مختلفی را درک کرده و از آنها یاد بگیرید. رانندگی در این تیم بزرگترین چالش من است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی