38 نفر از حجاج بستری در بیمارستان‌های سعودی و ایرانی به کشور منتقل شدند


38 نفر از حجاج بستری در بیمارستان‌های سعودی و ایرانی به کشور منتقل شدند

رشیدیان اعلام کرد: 38 نفر از حجاج دارای شرایط خاص که در مکه در بیمارستان های سعودی و ایرانی بستری بودند با نظر هیئت پزشکی طی کمتر از 18 ساعت گذشته به کشورمان بازگشتند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «علیرضا رشیدیان» با بیان بازگشت 38 نفر از حجاج ایرانی دارای شرایط خاص به کشور، اظهار کرد: اعزام افراد بیمار آن هم در نخستین پروازهای بازگشتی به کشور تا کنون سابقه نداشته است که به منظور تسهیل شرایط و انتقال سریع تر آنان برای تداوم درمان در کشور انجام شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: بر این مبنا طی اعلام به هیات پزشکی بیماران، افراد دارای شرایط خاص و یا وابستگی های دارویی و نیز حجاج دارای مشکلات جسمی طی روزهای گذشته شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: هر چند برخی نقص ها هم وجود داشت اما با هماهنگی همه حوزه ها از گرفتن گذرنامه تا هماهنگی با شرکت هواپیمایی و نیز بخش های درمانی بیمارستان های سعودی و داخلی این اقدام درخور تقدیر انجام شد .

رشیدیان خاطرنشان کرد: این زائران همگی به تهران انتقال یافته اند و بخشی از آنان در ادامه درمان های خود در بیمارستان مستقر شده اند و برخی که خانواده هایشان همراه بوده اند به خانه و شهر و دیار خود بازگشته اند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان