گوشی هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA رویت شد


رسانه کلیک – گوشی انعطاف پذیر هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA مشاهده شد. در ادامه با ما همراه باشید تا تغییرات اعمال شده در نسخه جدید را با یکدیگر مرور کنیم. گوشی هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA به نمایش درآمد. این موضوع ثابت می کند که زمان زیادی به عرضه رسمی این […] نوشته گوشی هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA رویت شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – گوشی انعطاف پذیر هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA مشاهده شد. در ادامه با ما همراه باشید تا تغییرات اعمال شده در نسخه جدید را با یکدیگر مرور کنیم.

گوشی هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA رویت شدگوشی هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA رویت شدگوشی هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA رویت شدگوشی هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA رویت شدگوشی هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA رویت شدگوشی هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA رویت شد

گوشی هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA به نمایش درآمد. این موضوع ثابت می کند که زمان زیادی به عرضه رسمی این محصول در چین باقی نمانده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، چند تغییر کوچک روی این دستگاه اعمال شده که از میان آن ها می توان به مشخصات مربوط به کلید پاور اشاره کرد. این کلید اکنون عریض تر، مسطح و دارای یک علامت کوچک بوده و به همراه حسگر اثر انگشت در حاشیه باریک گوشی قرار گرفته است. لولای مکانیکی این محصول نیز اکنون بهتر از همیشه به نظر می رسد.

میت ایکس در واقع نخستین گوشی انعطاف پذیر شرکت هواوی بوده که در طراحی آن دقت و ظرافت خاصی به کار رفته است. این دستگاه مجهز به نمایشگر اولد 8 اینچی با رزولوشن 2480 × 2200 پیکسل بوده و وظیفه پردازش نیز بر عهده چیپست قدرتمند کایرین 980 است. ناگفته نماند که میت ایکس اولین محصول هواوی بوده که از مودم 7 نانومتری Balong 5000 بهره می برد.

گوشی هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA رویت شد

گوشی هواوی میت ایکس بار دیگر در TENAA رویت شد

گوشی هوشمند میت ایکس دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از قابلیت شارژ فوق سریع 55 واتی نیز پشتیبانی می کند. طبق اظهارات شرکت هواوی، این دستگاه می تواند در عرض 30 دقیقه، 85 درصد شارژ شود. بنابراین عملیات شارژینگ آن حدودا 600 درصد سریع تر از آیفون XS Max صورت می گیرد. علاوه بر این، میت ایکس دارای نمایشگرهای مجزاست و این موضوع، امکان اجرای چندین برنامه به صورت همزمان را برای کاربر فراهم می آورد.

ظاهرا قرار است میت ایکس تا چند هفته دیگر در اختیار علاقه مندان قرار گیرد، البته فراموش نکنیم که شرکت هواوی، بارها تاریخ عرضه این محصول پرطرفدار را به تعویق انداخته است (هواوی عرضه گوشی Mate X را به تعویق انداخت).

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس