احتمال رونمایی از بی ام و سری 4 مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت


رسانه کلیک – بی ام و در حال توسعه نسل آینده سری 4 است. بر اساس شایعه ای جدید، بی ام و سری 4 مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی می شود. سپتامبر سال گذشته میلادی شاهد انتشار تصاویر جاسوسی نسل جدید بی ام و سری 4 بودیم. در سال جاری و همچنین ماه گذشته […] نوشته احتمال رونمایی از بی ام و سری 4 مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت اولین بار در...

رسانه کلیک – بی ام و در حال توسعه نسل آینده سری 4 است. بر اساس شایعه ای جدید، بی ام و سری 4 مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی می شود.

احتمال رونمایی از بی ام و سری 4 مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورتاحتمال رونمایی از بی ام و سری 4 مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورتاحتمال رونمایی از بی ام و سری 4 مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورتاحتمال رونمایی از بی ام و سری 4 مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورتاحتمال رونمایی از بی ام و سری 4 مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورتاحتمال رونمایی از بی ام و سری 4 مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

سپتامبر سال گذشته میلادی شاهد انتشار تصاویر جاسوسی نسل جدید بی ام و سری 4 بودیم. در سال جاری و همچنین ماه گذشته تصاویر بیشتری از این خودرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت و برای اولین بار توانستیم نمونه اولیه مدل کوپه آن را ملاقات کنیم. نسل کنونی این خودروی آلمانی نزدیک به 6 سال پیش وارد بازار شد، بنابراین باید در آینده نزدیک نسل جدید آن معرفی شود.

به تازگی گزارشی از سوی BMW Blog در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از معرفی نسل دوم بی ام و سری 4 به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت می دهد. بی ام و معمولا نسل جدید یک خودرو را به عنوان محصولی مفهومی رونمایی نمی کند؛ با این حال منبع این شایعه چنین اقدامی را مثبت تلقی کرده است.

احتمال رونمایی از بی ام و سری 4 مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

احتمال رونمایی از بی ام و سری 4 مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

بر اساس گزارش های گذشته، نسل جدید بی ام و X6 ستاره اصلی این برند آلمانی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت است. در صورتی که شایعه جدید صحت داشته باشد، بی ام و برنامه ویژه ای برای محصولات آینده خود در این نمایشگاه دارد. این خودرو مفهومی تغییرات طراحی مدل 2020 بی ام و سری 4 را به نمایش می گذارد.

شایعه جدید به این موضوع اشاره می کند که نسل جدید سری 4 بی ام و در مقایسه با گذشته از جلوپنجره بزرگتری بهره می برد تا نسبت به بی ام و سری 3 متفاوت باشد. انتظار می رود موتور مورد استفاده در این خودروها یکسان باشد و شاهد عرضه بی ام و 430i و 440i باشیم. نمایشگاه خودروی فرانکفورت در فاصله 12 تا 22 سپتامبر برگزار می شود. در این نمایشگاه شرکت های زیادی حضور دارند.

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر