در سومین جلسه دادگاه پرونده جدید پتروشیمی چه گذشت؟


در سومین جلسه دادگاه پرونده جدید پتروشیمی چه گذشت؟

سومین جلسه رسیدگی به پرونده جدید پتروشیمی دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: سومین جلسه رسیدگی به پرونده جدید پتروشیمی ظهر امروز (یکشنبه) در شعبه سوم دادگاه ویژه اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه قاضی مسعودی مقام گفت: در جلسه قبل تعدادی از متهمان دفاعیات خود را ارائه دادند و امروز ادامه دفاعیات متهمان دیگر است.

رییس دادگاه اتهامات حامد مقدم متهم ردیف هفتم پرونده را مشارکت در اخلال عمده در نظام تولیدی کشور از طریق خرید و فروش مواد اولیه پتروشیمی به میزان ۲ هزار و ۳۱۴ تن و تحصیل منفعت به مبلغ ۲۰۸ میلیارد ریال عنوان کرد و خطاب به متهم گفت: آیا اتهامات انتسابی را قبول داری که متهم حامد مقدم پاسخ داد: خیر.


متهم حامد مقدم در ادامه گفت: خدا را شاکرم که دادگاهی پرونده را رسیدگی می کند که قضاتش معروف به علم و دانش هستند و صبر و حوصله کافی را دارند. من از روز اول با صداقت امدم و هر اتفاقی که افتاد را توضیح دادم. ما ۱۰۵۶ تن از مواد اولیه‌ای که برای شرکت‌ها خریده بودیم را در بازار آزاد بفروش رساندیم.


وی درباره دلایل افزایش پت بطری گفت: اولین دلیل افزایش آن افزایش نرخ ارز بود که باعث افزایش قیمت در صنعت پلاستیک شد.


ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول