اولین تیزر از مک لارن اسپیدستر


اولین تیزر از مک لارن اسپیدستر

شایعات درباره‌ی مک لارن اسپیدستر درست از آب درآمد و برای اولین بار هم تیزر رسمی این خودروی بدون سقف منتشر شد. در ادامه می‌توانید این تصویر تیره و تار را مشاهده کنید که برخی جزئیات اسپیدستر را نشان می‌دهد. فرم کلی خودرو کاملاً برجسته بوده و خطوط منحنی آن چشمان را در طول بدنه... The post اولین تیزر از مک لارن اسپیدستر appeared first on مجله پدال.

شایعات درباره‌ی مک لارن اسپیدستر درست از آب درآمد و برای اولین بار هم تیزر رسمی این خودروی بدون سقف منتشر شد. در ادامه می‌توانید این تصویر تیره و تار را مشاهده کنید که برخی جزئیات اسپیدستر را نشان می‌دهد.

اولین تیزر از مک لارن اسپیدستر
فرم کلی خودرو کاملاً برجسته بوده و خطوط منحنی آن چشمان را در طول بدنه به حرکت درمی‌آورند. در بخش جلو می‌توانیم دماغه‌ای کم ارتفاع را ببینیم که کوچک‌ترین شیشه‌ی جلوی ممکن را در خود جای داده است. آینه‌ی دید عقب نیز به‌صورت خنده‌داری کوچک بوده و به نظر نمی‌رسد که چیزی از پشت سر را نشان دهد. مک لارن تائید کرده این خودرو از درب‌های دوسطحی برای ورود به کابین استفاده خواهد کرد.

اولین تیزر از مک لارن اسپیدستر
این تیزر تنها شمه‌ای از خودرو را نشان می‌دهد اما روی کاپوت هم ورودی هوا به چشم می‌خورد. با مدیریت صحیح جریان هوا شاید مک لارن بتواند آن را از بالای سر سرنشینان عبور داده و این خودرو بدون نیاز به سقف و بدون دردسر در سرعت‌های بالا هم حرکت کند.

اولین تیزر از مک لارن اسپیدستر
فعلاً مک لارن تائید کرده که این خودرو از پیشرانه‌ی 8 سیلندر توئین توربو استفاده خواهد کرد اما فعلاً سایر مشخصات آن را اعلام نکرده است. نبود سقف و استفاده از فیبر کربن زیاد باعث می‌شوند این خودرو سبک‌ترین خودروی جاده‌ای تاریخ مک لارن باشد. هدف این طراحی نیز تولید خودرویی است که حد نهایی لذت رانندگی در جاده را ارائه کند و حس بی‌بدیلی از ارتباط راننده با محیط اطراف را ایجاد نماید.

اولین تیزر از مک لارن اسپیدستر
نام این خودرو هم به‌صورت رسمی تائید نشده و مک لارن می‌گوید هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده است. اولین نمونه‌های این خودرو اواخر سال 2020 به دست مشتریان خواهند رسید و تنها 399 دستگاه از آن ساخته خواهد شد. گفته شده قیمت اسپیدستر بین بهای 958966 دلاری سنا و 2.55 میلیون دلاری اسپیدتیل خواهد بود. این خودروساز پیش‌فروش محصول جدید خود را شروع کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان