ورزشگاه نساجی قائمشهر آماده برگزار رقابت‌های لیگ برتر


ورزشگاه نساجی قائمشهر آماده برگزار رقابت‌های لیگ برتر

ساری-ایرنا- در حالی کمتر از یک هفته به شروع نوزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاههای ایران زمانی باقی است، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با کمک دولت بهسازی و نوسازی و آماده برگزاری مسابقات خانگی نساجی قائمشهر تنها نماینده مازنی در این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استادیوم پیر قائمشهر که حدود نیم قرن قدمت دارد، با ورود نساجی به رقابت‌های لیگ برتر در فصل گذشته با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان این خطه شمال کشور و موافقت وزارت ورزش و جوانان مهیای بهسازی و نوسازی شد و دولت با وجود محدودیت مالی در ۲ سال اخیر برای بهسازی این استادیوم ورزشی شهر خسته حدود۱۷۰میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.
این روزها نساجی قائمشهر در حالی خود را مهیا برای دومین سال حضور در رقابت های فوتبال لیگ برتر می‌کند، که استادیوم ورزشی آبرومند نیمه مدرنی را در اختیار دارد که می تواند با میزبانی خوب با هواداران متعصب و با اخلاق این داشته ها را به رخ سایر تیم های شهرستانی بکشد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: استادیوم شهید وطنی قائمشهر پس از بهسازی و نوسازی برای برگزاری دیدارهای خانگی نساجی در لیگ برتر آماده است و مشکلی برای برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی کشور و میزبانی نساجی از سایر تیم ها وجود ندارد.
حبیب حسین زادگان که نخستین برنامه پس از برگشت سفر حج واجبش را بازدید از استادیوم شهید وطنی قائمشهر قرار داد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در دو سال گذشته برای مرمت و بهسازی ورزشگاه شهید وطنی محل برگزاری دیدارهای خانگی نساجی حدود۱۷۰ میلیارد ریال با وجود محدودیت مالی دولت هزینه شد.
وی اضافه کرد: برای رقابت های فصل جاری فوتبال لیگ برتر مطابق با استانداردهای مصوب فدراسیون فوتبال در سکوهای ورزشگاه صندلی نصب و تمام صندلی ها شماره گذاری شد به طوری که هر تماشاگری با شماره بلیت خریداری بر روی صندلی خودش بازی را تماشا می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: علاوه بر فروش بلیت در فصل پیشرو رقابت های لیگ برتر به صورت اینترنتی است و فقط تماشاگرانی می توانند وارد ورزشگاه برای تماشای بازی شوند که از قبل بلیت را خریداری و با مدارک معتبری که در دست دارند، وارد ورزشگاه خواهند شد.
حسین زادگان طرفیت ورزشگاه شهید وطنی را با صندلی ها شماره گذاری حدود ۷ هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرد و اضافه کرد: شماره گذاری صندلی ها از بی نظمی احتمالی جلوگیری خواهد کرد و تماشاگران با آرامش بیشتری بازی های خانگی تیم محبوب خود را تماشا می کنند.
به گفته وی به دلیل پخش مستقیم دیدارهای خانگی نساجی از سوی شبکه استانی طبرستان تماشاگرانی که موفق به دریافت بلیت نشدند، می توانند دیدار را از طریق گیرنده در منزل به تماشا بنشینند.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای رقابت های فصل پیشرو لیگ برتر فوتبال آماده سازی و استاندارد سازی شد و این ورزشگاه از سوی فدراسیون فوتبال نیز برای برگزاری این رقابت ها مورد تایید قرار گرفته است.

به گفته وی بزودی با نصب گیت زمینه برای خرید اینترنتی آماده می شود.رقابت های لیگ برتر فوتبال طبق برنامه ریزی ۳۱مردادماه شروع می شود. ۶۹۸۲/۱۸۹۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا