باند سارقان دام در دام پلیس


باند سارقان دام در دام پلیس

همدان- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سارقان دام و کشف 189 راس گوسفند در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دام در روستاهای شهرستان ملایر و همدان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد، سارقان شبانه از ساعت یک الی ۶ بامداد به صورت ۳ نفری با خودروهای سرقتی تندرو اقدام به سرقت احشام کرده و به سرعت از محل متواری می شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: با انجام شگردهای پلیسی و اقدامات اطلاعاتی و در بازبینی فیلم های موجود، نوع خودرو، تعداد نفرات و تصاویری به دست آمد که مشخص شد سارقان غیر بومی هستند.

وی ادامه داد: با تعامل با پلیس آگاهی یکی از استان های همجوار، محل اختفای یکی از سارقان دارای سوابق متعدد کیفری شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ زارعی بیان داشت: به دنبال این عملیات، سایر همدستان متهم نیز شناسایی و در ۲ عملیات همزمان دستگیر و ۱۸۹ راس گوسفند سرقتی به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال از آنان کشف شد و متهمان در بازجویی های فنی به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان همدان و ملایر اعتراف کردند.

وی با اشاره به این که تمامی محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند، گفت: مردم می توانند اطلاعات و اخبار خود را در خصوص سارقان و سایر مجرمان را با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!