بانک رفاه 59 ساله شد


بانک رفاه 59 ساله شد

دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران، به مناسبت 27 مرداد ماه، در پیامی پنجاه و نهمین سالروز تأسیس بانک رفاه کارگران را تبریک گفت.

به گزارش بنکر (Banker)، متن پیام دکتر محمد علی سهمانی به این شرح است:
بسمه تعالی
فرا رسیدن بیست و هفتم مرداد ماه سالروز تأسیس بانک معظم رفاه کارگران را محضر تمامی مشتریان، ذی‌نفعان، سهامداران و کارکنان متعهد، خدوم و ساعی بانک تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.
پنجاه و نه سال پیش در چنین روزی اندیشه تأسیس نهادی شکل گرفت که رسالت اصلی و ویژه آن خدمت به کارگران معظم و پر تلاش این مرز و بوم و تسهیل دریافت خدمات بانکی به ایشان بود.
این بانک اجتماعی که در سال 1339 و با سرمایه‌های ارزشمند کارگران عزیز ایران اسلامی به‌عنوان مولّدترین و شریف‌ترین قشر جامعه شکل گرفت و نضج یافت، هم اکنون بسان درختی تنومند و پر بار با در اختیار داشتن بیش از 10 هزار نیروی انسانی جوان، با انگیزه و فعال و همچنین افزون بر 1000شعبه به صورت بهینه و گسترده در سراسر کشور عزیزمان، مفتخر و مشعوف است که علاوه بر بانک اختصاصی کارگران شریف یک بانک اجتماعی محسوب می‌شود و به بخش‌های مهم و تأثیرگذار جامعه از جمله حوزه سلامت، صنعت، تولید و اشتغال خدمات روزآمد مالی و بانکی ارائه می‌دهد و امیدوار به افقی روشن و امیدبخش، استوار گام برمی‌دارد.
مشتریان معزز، ذی‌نفعان گرامی و سهامداران ارجمند بسیار خرسندیم که بانک رفاه کارگران تاکنون توانسته است در حوزه‌های مختلف به تعهدات خود جامه عمل بپوشاند و از حسن اعتماد شما عزیزان سربلند بیرون آید. به‌عنوان یک بانک منضبط و دارای سلامت مالی در نظام بانکی این تعهد را می‌دهیم که با تمام توان پاسدار سرمایه‌های ارزشمند و دارایی‌های گرانمایه شما هستیم و از تمام ظرفیت و پتانسیل برای خلق ارزش بیش از پیش استفاده می‌کنیم.
اینک بانک رفاه به‌منزله نهادی باتجربه که خود را به بهترین شکل ممکن با شرایط و اقتضائات روز وفق داده و به‌صورت چابک، دیجیتال و همسو با قوانین و مقررات داخلی و بین‌المللی گام برمی‌دارد، از رویدادهای پیشین درس آموخته و با بهره گیری از علم روز و نوین بانکی بر طراحی و ارائه بهترین خدمات به منظور رضایتمندی مشتریان اهتمام می‌ورزد.
بار دیگر از حسن اعتماد شما عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را دارم و از درگاه خداوند متعال سلامت، سعادت و شادکامی مسألت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403