خط و نشان فرهاد کاظمی برای لیگ یکی ها


شروع مسابقات لیگ دسته اول برای بادران، با اتفاقات شیرینی همراه بود و این تیم توانست در اولین گام استقلال خوزستان را در اهواز شکست بدهد. نوشته خط و نشان فرهاد کاظمی برای لیگ یکی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خط و نشان فرهاد کاظمی برای لیگ یکی ها

فرهاد کاظمی: برای قهرمان شدن حتی به مساوی هم نباید فکر کنیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۶
خط و نشان فرهاد کاظمی برای لیگ یکی ها

شروع مسابقات لیگ دسته اول برای بادران، با اتفاقات شیرینی همراه بود و این تیم توانست در اولین گام استقلال خوزستان را در اهواز شکست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بادران در شرایطی در بازی اول برابر استقلال خوزستان قرار گرفت که تعدادی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت ولی با این حال نارنجی‌پوشان در اولین بازی استقلال خوزستان را شکست دادند. فرهاد کاظمی سرمربی بادران که از این برد تیمش خوشحال است، در خصوص برد تیمش در اهواز گفت:

«برای شروع برد خوبی به دست آوردیم و این پیروزی می‌تواند در بازی‌های آینده کمک زیادی به ما کند. به هر حال بازی در اهواز در این فصل از سال، سختی‌های خاص خودش را دارد. ما در گرمای ۴۶ درجه بازی می‌کردیم و خوشبختانه در یک بازی سخت و نفس‌گیر به پیروزی رسیدیم تا سه امتیاز مهم بگیریم. استقلال خوزستان هم تیم خوبی است و آقای باقری‌نیا تیم خوبی را جمع کرده است، آنها در آینده می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.»

فرهاد کاظمی در ارتباط با کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز و همچنین داوری این مسابقه هم گفت:

«کیفیت زمین چمن خوب بود، البته این بحث هم مطرح شد که بازی در زمین غدیر برگزار شود ولی کیفیت زمین این ورزشگاه خیلی بد بود و حیف است که به این ورزشگاه رسیدگی نشود. داوری هم مشکلی نداشت، من همیشه از داوران حمایت کرده‌ام و باید اجازه بدهیم آنها کارشان را انجام دهند.»

فرهاد کاظمی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد فنی شاگردانش در این بازی رضایت دارد تاکید کرد:

«این اولین بازی ما در لیگ برتر بود و طبیعتا نیاز به زمان داریم تا از لحاظ تاکتیکی به شرایط ایده‌آل برسیم. با این حال بچه‌ها در آن شرایط آب و هوایی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و باید از تلاش و دوندگی آنها تشکر کنم. ما دیگر این بازی را فراموش کرده و به فکر بازی با نیروی زمینی هستیم، باید در بازی‌های بعدی هم فقط و فقط برنده باشیم تا در نهایت به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.»

فرهاد کاظمی تبحر خاصی در آوردن تیم‌های لیگ یکی به لیگ برتر دارد و حالا خیلی‌ها توقع دارند این مربی بادران را به لیگ برتر برساند. او در ارتباط با شانس صعود بادران به لیگ برتر هم گفت:

«تمام تیم‌هایی که در لیگ دسته اول هستند، هدفی جز صعود به لیگ برتر ندارند. با این حال هنوز در ابتدای راه هستیم و صحبت از صعود خیلی زود است، ما باید سخت تلاش کنیم و بجنگیم چون راه سختی در پیش داریم. بازیکنان ما باید این برد را فراموش کنند، ما هنوز کار خاصی انجام ندادیم و مسئله مهم این است که پشت سر هم ببریم. تیمی که قهرمانی می‌خواهد حتی به مساوی هم نباید فکر کند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403