گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی؛ امری ضروری در اردو‌های جهادی


گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی؛ امری ضروری در اردو‌های جهادی

گروه اجتماعی ــ جانشین سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: براساس آمار‌ها و منابع اعلام شده 90 درصد مردم از تمام جوانب بحث اقتصاد مقاومتی اطلاع ندارند، بنابراین گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در اردو‌های جهادی امری ضروری است.

گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی؛ امری ضروری در اردو‌های جهادیبه گزارش ایکنا از اردبیل، عباس نوظهور، جانشین سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل، امروز، ۲۷ مردادماه در بازدید از اردو‌های جهادی اردبیل اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عامل موفقیت جهادگران نیت و هدف خیر در راستای محرومیت‌زدایی است و دانشجویان جهادگر باید با بهره‌گیری از تخصص و مهارت‌های خود علاوه‌بر آموزش برای آگاه‌سازی مردم از هجمه‌ها، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان علیه مردم ایران اسلامی نیز تلاش کنند.

وی با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب افزود: جهادگران بسیجی باید خالصانه و برای مردم در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های موثر و تاثیرگذاری بردارند همچنین جهادگران باید تلاش برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را جزو اولویت‌های خود قرار داده و برای تحقق آن نیز تلاش کنند.

نوظهور گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در اردو‌های جهادی را امری ضروری دانست و اظهار کرد: براساس آمار‌ها و منابع اعلام شده تنها ۱۰ درصد از مردم از چیستی و چرایی اقتصاد مقاومتی آگاهی کامل دارند و ۹۰ درصد مردم از تمام جوانب بحث اقتصاد مقاومتی اطلاع ندارند، بنابراین گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در اردو‌های جهادی امری ضروری است و باید در این راستا گام‌های تاثیرگذاری در جامعه برداشته شود.

جانشین سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل با تأکید بر اینکه باید همواره برای خدمت به مردم تلاش کنیم، بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل همواره آماده پشتیبانی و تجهیز جهادگران برای خدمت‌رسانی در مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی است تا عدالت و پیشرفت در جامعه تحقق یابد.

وی با بیان اینکه جهادگران در راستای ارتقای دانش و آگاهی مردم نیز تلاش کنند، اظهار کرد: ایمان یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین لوازم تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ایمان به خداوند متعال و اعتقاد قوی و محکم به امداد غیبی یکی از مهم‌ترین وسایلی است که جهادگران بسیجی باید با بهره‌گیری از آن در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید