اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت در ساردوئیه 


اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت در ساردوئیه 

محمد رضایی، گفت: طرح ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت در ساردوئیه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، در حال اجراست.

« محمد رضایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: طرح ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت با هدف آموزش رانندگان موتورسیکلت با ایمنی عبور و مرور و تردد درمحورهای جنوب کرمان در شهرستان ها و نقاط هدف جنوب استان کرمان در حال اجرا است .
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ساردوئیه، بیان داشت: این طرح با کمک قرارگاه پلیس جنوب کرمان برای رانندگان موتورسیکلت شهر ساردوئیه و حومه برگزار شد.
وی، افزود: در این طرح ابتدا کارگاه آموزشی برای موتور سیکلت سواران در زمینه رانندگی ایمن و رعایت قوانین رانندگی با نمایش فیلم ها و پاورهای ایمنی برگزار شد.
رضایی، اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح بیش ۱۶۰ عدد کلاه ایمنی به صورت رایگان بین موتور سیکلت سواران ساردوئیه و حومه توزیع شده است.

در ادامه، «حسینی زاده»، در رابطه با این طرح گفت: طرح ارتقای ایمنی تردد موتور سیکلت سواران با همکاری و مشارکت جدی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال اجراست که کمک زیادی به کاهش تصادفات موتورسیکلت سواران می کند.

فرمانده پلیس راه جیرفت، افزود: ۸۰ درصد آسیب دیدگی ها در تصادفات موتورسیکلت از ناحیه سر و گردن به آنها وارد می شود بنابراین رعایت قانون و مقررات و استفاده از کلاه ایمنی از توصیه های پلیس به موتور سیکلت سواران است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معجزه 3 روغن طبیعی برای رشد مو