کنسرت «کمند عشق» برگزار می‌شود


کنسرت «کمند عشق» برگزار می‌شود

رسانه نوا – کنسرت بی کلام «کمند عشق» با هنرمندی محمد موحدنیا و بر پایه بداهه نوازی در موسیقی ایرانی در آمل برگزار می‌شود. به گزارش رسانه نوا، نیما سلیمان تبار تهیه کننده این کنسرت درباره جزئیات اجرا گفت: کنسرت محمد موحدنیا که «کمند عشق» نام دارد، بی کلام است و انگیزه اصلی این کار بر پایه بداهه نوازی در موسیقی ایرانی است. وی ادامه داد: دو قطعه در...


رسانه نوا – کنسرت بی کلام «کمند عشق» با هنرمندی محمد موحدنیا و بر پایه بداهه نوازی در موسیقی ایرانی در آمل برگزار می‌شود.

به گزارش رسانه نوا، نیما سلیمان تبار تهیه کننده این کنسرت درباره جزئیات اجرا گفت: کنسرت محمد موحدنیا که «کمند عشق» نام دارد، بی کلام است و انگیزه اصلی این کار بر پایه بداهه نوازی در موسیقی ایرانی است.

وی ادامه داد: دو قطعه در این کنسرت نواخته می‌شوند که فضای متفاوتی با فرم موسیقی ایرانی دارند. بخشی از فرم اجرایی این قطعات بر اساس احساس نوازنده در لحظه اجرا هستند، این کنسرت دونوازی سنتور و تمبک است که تمبک آن توسط میلاد ولیزاده نواخته می‌شود، ناگفته نماند مریم خسروی هم مدیریت برنامه این کنسرت است.

سلیمان تبار در پایان خاطر نشان کرد: این برنامه چهارشنبه سی ام مرداد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهر آمل به روی صحنه خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر