ولسوال نام نهاد گروه طالبان برای ولسوالی ارزه لوگر کشته شد


ولسوال نام نهاد گروه طالبان برای ولسوالی ارزه لوگر کشته شد

بر اثر ضربات هوای نیروهای امنیتی افغان مولوی محمد الله ولسوال نام نهاد گروه طالبان برای ولسوالی ارزه ولایت لوگر کشته شده است. شاپور احمدزی سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت لوگر در صحبت با خامه پرس گفت که در اثر ضربات هوایی نیروهای امنیتی افغان بالای گروه طالبان در ولسوالی ارزه ولایت لوگر ولسوال نام نهاد گروه طالبان برای این ولسوالی همراه با...

ولسوال نام نهاد گروه طالبان برای ولسوالی ارزه لوگر کشته شد

بر اثر ضربات هوای نیروهای امنیتی افغان مولوی محمد الله ولسوال نام نهاد گروه طالبان برای ولسوالی ارزه ولایت لوگر کشته شده است.

شاپور احمدزی سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت لوگر در صحبت با خامه پرس گفت که در اثر ضربات هوایی نیروهای امنیتی افغان بالای گروه طالبان در ولسوالی ارزه ولایت لوگر ولسوال نام نهاد گروه طالبان برای این ولسوالی همراه با پنج تن از افرداد کلیدیش کشته شده اند.

آقای احمدزی افزود، اسامی هر یک قاری ایوب مشهور به قاری زبیر قوماندان و سر گروپ قریه سرسنگ در مربوطات ولایت لوگر، قاری غازی ولد محمد ولی باشنده کلنگار، قاری حکمت الله ولد شریف باشنده قریه خواجه بابا و قاری مولوی امان ولد عنایت الله که چندی قبل از زندان بگرام رها گردیده بود جز کشته شدگان این رویداد هستند.

منبع گفت که در جریان این حمله یک عراده واسطه سراچه مربوط به گروه طالبان با سلاح و مهمات شان توسط نیروهای ویژه امنیتی افغان از بین رفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا