نسل جوان با سلاح قلم از فرهنگ اسلامی ایرانی دفاع کنند


نسل جوان با سلاح قلم از فرهنگ اسلامی ایرانی دفاع کنند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از نسل جوان خواست با تجهیز خود به علم و دانش با قلم و آموخته های خود فرهنگ اسلامی ایرانی دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سیدقاسم جاسمی روز یکشنبه در آیین پایانی جشنواره کتابخوانی رضوی در سرسرای اجتماعات کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه، افزود: جوانان ما در گذشته با اسلحه ار کیان ایران اسلامی دفاع کردند و امروز اسلحه ما قلم، علم و دانش برای دفاع از کشور است.
او با تاکید بر گسترش فرهنگ مطالعه در کشور از مسئولان خواست کتابخوانی را از کودکی به بچه ها آموزش دهند و آنها را با کتاب و مطالعه آشنا کنند.
او از مسئولان برگزاری جشنواره رضوی قدردانی کرد و گفت: مشابه این جشنواره ها باید بیشتر و باکیفیت بالاتر برگزار شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود مرداد ماه را ماه بزرگی برای مردم کرمانشاه دانست و گفت: ما در این ماه شاهد عملیات غرورآفرین مرصاد، آزادسازی پاوه و ورود آزادگان به کشور از طریق استان کرمانشاه بودیم.
جاسمی از مردم کرمانشاه به عنوان مرزداران مقاوم یاد کرد که سالها زیر بمباران رژیم بعث مقاومت کردند و افزود: جنگ تحمیلی از استان کرمانشاه آغاز و از این استان هم به پایان رسید و ما شاهد ایستادگی جانانه مردم استان در طول جنگ بودیم.
او همچنین به ظرفیت های بالای کرمانشاه در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ظرفیت بزرگ و محل رجوع مردم هستند که باید از این ظرفیت در راستای توسعه استان استفاده کرد.
۳۰۳۳/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان