پارکینگ طبقاتی آفتاب اراک به بخش خصوصی واگذار شد


پارکینگ طبقاتی آفتاب اراک به بخش خصوصی واگذار شد

اراک - ایرنا - سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک گفت: عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی آفتاب اراک با هدف بهره مندی از منابع حوزه خصوصی برای تکمیل طرح های نیمه کاره به بخش خصوصی واگذار شد.

سید «فرامرز مهاجرانی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این پارکینگ طبقاتی اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه می خواهد که قرار است با آورده بخش خصوصی تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پارکینگ طبقاتی آفتاب اراک ظرفیت بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو به صورت همزمان را دارد که در صورت بهره برداری نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی مرکز شهر اراک خواهد داشت.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک اظهار داشت: رستوران کوهپایه پارک امیر کبیر نیز به بخش خصوص واگذار شد که هزینه تکمیل این طرح ۲ میلیارد ریال برآورد می شود که بهره برداری از آن برای پنج سال با اجاره بهای ماهانه ۱۰۰ میلیارد ریال در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد.

مهاجرانی بیان کرد: رستوران و کافی شاپ باغ گل شهرصنعتی اراک نیز به حجم ۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و بهره برداری هشت ساله به زودی به بخش خصوصی واگذار می شود که این طرح هم اکنون در مرحله توزیع پاکت بین متقاضیان قرار دارد.

وی افزود: ساخت ۶۰ باب غرفه تجاری و سرویس های بهداشتی نیز با حجم سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد ریال به زودی به بخش خصوصی واگذار می شود.

اراک مرکز استان مرکزی است که بیش از ۶۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی