یزدی‌ها شماره شبای بانکی را برای دریافت سود سهام عدالت ثبت کنند


یزدی‌ها شماره شبای بانکی را برای دریافت سود سهام عدالت ثبت کنند

یزد - ایرنا - معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد از کارمندان ، بازنشستگان و خانواده‌های آنها و سایر مشمولان سهام عدالت استان خواست، برای دریافت سود، شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه ثبت کنند.

محمد دهقان منشادی روز یکشنبه با اعلام این مطلب به ایرنا افزود: در حال حاضر ۶۲۰ هزار نفر از یک میلیون جمعیت استان یزد مشمول دریافت سهام عدالت هستند که ۱۲ درصد آنها را افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه تعدادی از مشمولان به دلایلی نتوانسته‌اند تاکنون شماره شبای خود را اعلام کنند ، افزود: مشمولان، برای دریافت سود با ورود در سامانه به نشانی www.samanese.ir اقدام کنند.

معاون اقتصادی و دارایی یزد خاطرنشان کرد : سود سهام به حساب هر مشمول جداگانه واریز خواهد شد که باید هر عضو خانواده شماره را جداگانه وارد کند.

دهقان منشادی تأکید کرد که تمامی مراحل ثبت شماره شبا در سامانه انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست و سازمان خصوصی سازی متولی این امر است.

طرح پیشنهادی سازمان خصوصی سازی در خصوص واریز سود سهام عدالت در بازدید رئیس جمهوری از وزارت امور اقتصادی و دارایی نهایی و مورد موافقت قرار گرفت.

۱۹۶۸/ ۲۰۴۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری