آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان


آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی در این مرکز خبر داد .

علی منصفی‌راد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو در 10 کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی برای نیمسال دوم تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان آغاز شده است .

وی ادامه داد: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های تربیت مربی پیش از دبستان، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه، نرم افزار گرایش برنامه سازی کامپیوتر، مددکاری اجتماعی گرایش اورژانس اجتماعی و مددکاری اجتماعی گرایش مددکاری خانواده دانشجو می‌پذیرد .

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همچنین افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های تربیت مربی پیش از دبستان، فناوری اطلاعات در دو گرایش فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات، شبکه های کامپیوتری و مددکاری اجتماعی گرایش خانواده نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

منصفی راد اضافه کرد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

وی همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد و گفت: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه و... مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود .


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن