فراخوان جشنواره کاغذ نقره‌ای منتشر شد


فراخوان جشنواره  کاغذ نقره‌ای  منتشر شد

ارومیه_ ایرنا_ حوزه هنری آذربایجان‌غربی با انتشار فراخوان جشنواره «کاغذ نقره ای» از همه فیلمنامه‌نویسان استان برای ارسال فیلم های 100 ثانیه‌ای خود به واحد هنرهای تصویری این نهاد دعوت کرد.

به گزارش یکشنبه ایرنا، در فراخوان حوزه هنری آذربایجان غربی از فیلمنامه نویسان استان خواسته شده است آثار خود را تا ۲۰ شهریور ماه سال جاری با محوریت فیلم ۱۰۰ ثانیه در قالب های داستانی، مستند و پویانمایی به واحد هنرهای تصویری این نهاد ارسال کنند.

امید به آینده و پیشرفت اخلاق و معنویت در جامعه، معضلات و آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خانواده و کودک از موضوع هایی هستند که فیلمنامه نویسان می توانند با خلق اثری جدید در جشنواره «کاغذ نقره‌ای» شرکت کنند.

بر این اساس فیلمنامه های ارسال شده بعد از بررسی و تایید اعضای شورای فیلم و فیلمنامه حوزه هنری آذربایجان‌غربی با حمایت مادی این نهاد تولید و ضمن شرکت در«جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ ثانیه» اکران عمومی می شوند.

فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای فیلمی کامل و رسانه‌ای نو و مناسب است که فیلمساز در کوتاهترین زمان پیام خود را به مخاطب منتقل می کند؛ این فیلم ها برای ابزارهای جدید شاخص های هنری هستند که که با قابلیت تاثیرگذاری بسیار بالا در جهان پرشتاب و پرهیاهوی امروز می‌تواند ثانیه‌هایی مخاطب بی‌وقت و کم‌حوصله را به خود مشغول و در کنار انتقال مفهوم و پیام خود لذت بصری و زیبایی‌شناسانه هم به او هدیه کنند.
۸۱۳۵/۵۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی