2 ووشوکار مهابادی به مسابقات کشوری راه یافتند


2 ووشوکار مهابادی به مسابقات کشوری راه یافتند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: 2 ووشو کار نوجوان این شهرستان به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ووشو کشور راه یافتند.

قرنی مصطفی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «سید شاهین روشندل» در وزن ۴۲ کیلو و «پیشوا ابراهیمی» در وزن ۵۶ کیلو از مهاباد در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ووشو حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این ۲ ورزشکار مهابادی پس از کسب مقام قهرمانی در مسابقات استانی ووشو به میزبانی نقده، برای شرکت در مسابقات کشوری المپیاد استعدادهای برتر این رشته انتخاب شدند.

مصطفی‌پور همچنین اضافه کرد: «مبین حسینی» در وزن ۴۵ کیلو از بوکان، «میلاد محمدزاده» در وزن ۴۸ کیلو از پیرانشهر و «علیرضا آزادی» در وزن ۵۲ کیلو از نقده دیگر ورزشکارانی هستند که به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی جواز حضور در مسابقات کشوری المپیاد استعدادهای برتر وشوو را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: مسابقات کشوری المپیاد استعدادهای برتر وشوو شهریور ماه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

هیات ووشو مهاباد در سال گذشته عملکرد درخشانی در رده‌های مختلف سنی داشت و بر این اساس با ۳۰۵ امتیاز به عنوان هیات برتر ووشو سال ۱۳۹۷ استان شناخته شد.

رشته ووشو در مهاباد یکی از رشته‌های رزمی پرطرفدار محسوب می‌شود؛ هم اکنون ۴۳ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۱۵ باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.

در شهرستان مهاباد ۱۰ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی هستند.

۹۹۰۳/ ۳۰۲۰/۵۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار