67 مورد تیراندازی در شبانه روز گذشته با 82 کشته و زخمی


67 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم 23 نفر کشته و 59 نفر زخمی شده اند.

67 مورد تیراندازی در شبانه روز گذشته با 82 کشته و زخمی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس گزارش‌های دریافتی تاکنون، ۶۷ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۲۳ نفر کشته و ۵۹ نفر زخمی شده اند.
به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر جانسبورو در ایالت آرکانزاس دو نفر زخمی شدند. در درگیری بین گروه‌های تبهکار در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا نیز یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند. تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی در شهر سن دیه گو در ایالت کالیفرنیا نیز دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت. درگیری ناشی از اختلافات خانوادگی در شهر نیوپورت نیوز در ایالت ویرجینیا نیز یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت. سه نفر نیز در تیراندازی در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا زخمی شدند. تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی در شهر هیوستون در ایالت تگزاس نیز هفت زخمی در پی داشت. سه نفر نیز در تیراندازی در کانزاس سیتی در ایالت میسوری زخمی شدند.
۷ مورد از تیراندازی‌های گزارش شده در شبانه روز گذشته هیچ قربانی (زخمی یا کشته) در پی نداشت.
مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت جمعه تا شنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس ۱۱۰ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۲ نفر کشته و ۵۴ نفر زخمی شده اند. ۴۱ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۷۷ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۵۵ نفر کشته و ۱۱۳ نفر زخمی شده اند.
با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار نهایی تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت شنبه تا یکشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز دوشنبه منتشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل