ناوگان موتوری شبکه پست کشور نوسازی شد


ناوگان موتوری شبکه پست کشور نوسازی شد

تهران- ایرنا- مدیر عامل شرکت پست با اشاره به اینکه موضوع ناوگان موتوری و توزیع یکی از موضوعات جدی در شبکه پستی است، گفت: امروز شاهد افزوده شدن بیش از دو هزار دستگاه موتورسیکلت به این عرصه هستیم و با این کار می‌توان گفت که ناوگان موتوری شبکه پست کشور نوسازی شد.

حسین نعمتی روز یکشنبه در مراسم رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری موزعین شبکه پستی اظهار داشت: با استفاده از توان داخلی توانستیم ناوگان شهری پست را نوسازی کنیم، این مرحله تمام کار نیست و در واقع شروع کار است و امیدواریم در پروژه بعدی در سال آتی بتوانیم ناوگان موتوری را به موتورهای برقی مجهز کنیم .
وی افزود: این موضوع فرصتی است که در کلان‌شهرهای کشور توجه به بحث محیط زیست و محیط سالم را دنبال کنیم.
نعمتی با اشاره به اینکه توجه به استانداردها در شبکه پست برای ما خیلی مهم است، گفت: نیروهای نامه‌رسان ما به شدت در معرض آسیب هستند و در سرما و گرما دچار سختی و مرارت می‌شوند و ما باید استانداردها را برای آنان تهیه کنیم.
وی موتور ایمن را یکی از اقدامات برای رعایت استاندارد برای این افراد اعلام کرد و افزود: رعایت ایمنی از دیگر اقدامات برای ارتقای استاندارد آنان است که خوشبختانه در هیات مدیره جدید هم به این موضوعات توجه جدی شده است.
مدیرعامل شرکت پست، افزود: خیلی تلاش کردیم که موضوع سختی کار نامه‌رسانان را قانونی کنیم که در مجلس شورای اسلامی مقاومت‌هایی وجود داشت و عملا این امکان میسر نشد، ما معتقد هستیم که بخش نامه‌رسانی باید این اتفاق برای آنان رخ دهد.
وی بیان داشت: پست هر روز رو به رشد و ارتقاست و خدمات شبکه پستی در نوع خودش بی‌نظیر است.
نعمتی درباره قیمت هر موتورسیکلت نیز گفت: خرید آنها با حداقل قیمت انجام شد و هر دستگاه ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان برای ما هزینه داشته است.
وی گفت: این موتورسیکلت در اقساط ۲۴ ماهه و با هر قسط بیش از ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده و تصمیم هیات مدیره بر این است که بتوانیم اقساط پرداختی نامه‌رسان بابت این وسیله نقلیه را جبران کنیم تا هزینه‌ای متوجه آنان نشود.
نعمتی، توزیع را یکی از فرایندهای حساس شرکت پست و راه ارتباطی این مجموعه با مردم برشمرد و افزود: در شرایط جدید معتقد هستیم در مجموعه حاکمیت و نظام، یک نفر نماینده دولت باید به درب منازل مردم مراجعه کند و طبیعی است که نامه‌رسانان از گذشته این جایگاه را داشته و می‌توانند این کار را به نحو مطلوب انجام دهند.
مدیر عامل شرکت پست گفت: بحث اعتماد به نامه‌رسان، برند معتبر ماست که به آن افتخار می‌کنیم و معتقد هستیم برند امانتداری و برند اعتماد به شبکه توزیع کشور باید بیش از گذشته تقویت شود.
وی با اشاره به اینکه دو اپراتور جدید وارد این کار شدند، گفت: با توجه به ویژگی شبکه پستی کشور که در اقصی نقاط کشور دارای دسترسی است، این دو اپراتور می‌توانند در بخش توزیع و امانتداری به ما متوسل شوند.
نعمتی افزود: موضوع مهم دیگر برای شبکه پستی، نوسازی و پوست‌اندازی شرکت ملی پست است، ما باید همواره رو به رشد باشیم و نوسازی و جدیدسازی برند یکی از دغدغه‌های ماست.
مدیر تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت پست نیز در این مراسم گفت: تعدادی از موتورسیکلت‌ها در شهر تهران و استان‌های قزوین و البرز امروز توزیع می‌شود و برای آذربایجان غربی و استان‌های دیگر قبلا تحویل شده است.
محمد سلگی گفت: فرایند توزیع ما به مدت ۲۰ روز خواهد بود و دو هزار و ۱۵۰ موتورسیکلت در سایر استان‌ها توزیع می‌شود، بیشترین سهم با ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت به استان تهران اختصاص یافته است.
وی بیان داشت: در کل کشور چهار هزار و ۳۰۰ موتورسیکلت، ناوگان توزیع موتوری ما برعهده دارند که الان دو هزار و ۱۵۰ موتورسیکلت در مرحله اول نوسازی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی